۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

تحریم ۲ فرد و ۲ نهاد مرتبط با ایران توسط آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات ضدایرانی خود از اضافه شدن نام ۲ فرد و ۲ نهاد جدید به تحریم‌های این کشور علیه ایران خبر داد.
تحریم ۲ فرد و ۲ نهاد مرتبط با ایران توسط آمریکا
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبر آنلاین،وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده نام یک شرکت فناوری در ایران و دو نفر از کارکنان ارشد آن را به همراه یکی از شرکت‌های تابعه آن در امارات در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

خزانه‌داری آمریکا مدعی شده این افراد و شرکت‌ها «سانسور اینترنت» در ایران را تسهیل کرده‌اند. تحریم‌های آمریکا شرکت «نویان ابرآروان» را هدف قرار گرفته و ۳ فرد و نهاد را در ارتباط با آن به فهرست SDN (فهرست افراد ویژه مشخص شده و بلوک شده) اضافه کرده است. 

 

دولت آمریکا علی‌رغم آنکه در راستای هدف خود برای افزایش نارضایتی‌های عمومی در ایران شدیدترین تحریم‌های مالی را علیه مردم وضع کرده در زمینه اینترنت و فناوری‌های ارتباطی رویه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و حتی چندین دستورالعمل برای جلوگیری از اثرگذاری‌ تحریم‌ها بر این عرصه صادر کرده است. به عنوان مثال، مرهرماه سال گذشته دولت آمریکا بعد از وضع چندین دور تحریم علیه ایران با صدور یک مجوز عمومی مبادلاتی که به حوزه تأمین اینترنت مربوط می‌شوند را از شمول تحریم‌ها معاف کرد. 

کد مطلب: 196772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *