۰
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰

خنثی‌کردن توطئه ترامپ در ونزوئلا توسط ایران

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور روز سه شنبه نوشت: ترامپ اعتراف کرده که می‌خواسته دولت ونزوئلا را ساقط و نفتش را غارت کند. اما ایران در آنجا مرکز فناوری ایجاد کرده و با صدور خدمات فنی مهندسی زیرساختهای اساسی ونزوئلا را تقویت می‌کند.
خنثی‌کردن توطئه ترامپ در ونزوئلا توسط ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا،معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با مقایسه حضور ایران و آمریکا در آمریکای لاتین، به اعتراف ترامپ درباره سرنگونی دولت و غارت نفت ونزوئلا و ایجاد مرکز فناوری و صدور خدمات فنی مهندسی در کاراکاس از سوی ایران می‌پردازد.

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور روز سه شنبه نوشت: ترامپ اعتراف کرده که می‌خواسته دولت ونزوئلا را ساقط و نفتش را غارت کند. اما ایران در آنجا مرکز فناوری ایجاد کرده و با صدور خدمات فنی مهندسی زیرساختهای اساسی ونزوئلا را تقویت می‌کند.

 

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، این بازی برد- برد را به نفع دو ملت ایران و ونزوئلا توصیف و بر تفاوت حضور ایران و آمریکا در امریکای لاتین تاکید کرد.آیت الله رئیسی بامداد دوشنبه به وقت تهران در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو، عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.

کاراکاس نخستین مقصد سفر پنج روزه آیت الله رئیسی است.

کد مطلب: 197409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *