۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰

اثر سیگنال های سیاسی روی بازار دلار

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، امروز نیز روند کاهشی خود را متوقف نکرده و در سطح پایین‌تری قرار گرفته است.
اثر سیگنال های سیاسی روی بازار دلار
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز،بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری مورد حمایت خریداران دلار قرار گرفت. برخی از معامله گران مدعی بودند اسکناس آمریکایی در بازار امروز از مرز حمایتی ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد  و تا پله هفتم کانال ۴۹ هزار تومان بالا رفت؛ با این حال نتواست خود را به مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان برساند.هفته گذشته هم قیمت دلار  یکبار به سمت این مرز حرکت کرد و در این مرز مورد حمایت قرار نگرفت. 

آنطور که برخی از رسانه ها اعلام کرده اند ظهر امروز در زمان نگارش این گزارش هر برگ اسکناس آمریکایی در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به عصر پنجشنبه ۸۰۰ تومان بالاتر بود. 

 

در هرات هم نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت  یک هزار تومانی باز شد .همین امر باعث شد بازیگران ارزی تهران با خیال راحتری در موقعیت خرید قرار بگیرند.برخی از معامله گران می گفتند دلار در هرات تا ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان بالارفت؛ البته در ادامه معاملات به سمت نیمه کانال مذکور برگشت.نرخ حواله درهم نیز امروز با گپ مثبت باز شد و تا ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان پیشروی کرد.این قیمت در نسبت به دو روز قبل تقریبا ۳۰۰ تومان رشد را نشان می دهد. 

کد مطلب: 197615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *