۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
حسن‌زاده:

مدیران باشگاه‌ها به فکر بدهی‌ها باشند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بااشاره به اینکه تمامی بدهی‌های باشگاه‌ها که رای قطعی دارند، جمع‌بندی شده و بزودی در مورد کسر امتیاز از آنها اقدام می‌شود، ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه‌ها به فکر بدهی‌های خود باشند
به گزارش مهر، اسماعیل حسن‌زاده در مورد مصاحبه اخیر محمد احمد‌زاده سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در برنامه ۹۰ ضمن بیان مطلب فوق گفت: نگرانی بزرگ من این است که مربیان مطرحی مانند احمدزاده که در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده‌اند و مشغول به مربیگری هستند، متاسفانه اطلاعی از متن قوانین انضباطی ندارند.
وی افزود: احمدزاده وقتی متوجه رای شد، به تعبیر خودش رای را به حوادث بازی ملوان و پرسپولیس مربوط دانست اما این رای و تنبیهات اساسا هیچ ارتباطی به حوادث آن بازی ندارد زیرا اتفاقات آن مسابقه جداگانه در پرونده دیگری رسیدگی شده است. ضمن اینکه تنبیه احمدزاده به خاطر اقدامات گذشته و اظهار نظر در مورد داوری مسابقه دیگری بوده است.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین اظهار داشت: اگر چه رفتار نادرست برنامه ۹۰ در تخریب کمیته انضباطی مبنی بر عدم وجود متن قانونی عذرخواهی فرد متخلف صورت گرفت، باید به این موضوع اشاره کنم پیش از من این بند آئین‌نامه در قوانین کمیته انضباطی وجود داشته و متاسفانه وجود این بند را از زمان فعالیتم در کمیته انضباطی نسبت می‌دهند.
وی اضافه کرد: آئین نامه پیشین کمیته انضباطی در فروردین ۹۰ و در مجمع شیراز تصویب شده بود و این درحالی است که من از نیمه دوم سال ۹۰ فعالیتم را شروع کردم که تاکنون اصلاحاتی در آن صورت گرفته و برخی اصلاحات نیز به زودی انجام خواهد شد.
حسن‌زاده در مورد اجرای احکام آرا صادر شده تاکید کرد: صرفا صدور حکم بر عهده کمیته انضباطی است و اجرای آن به عوامل اجرایی لیگ مربوطه باز می‌گردد و اگر آرایی اجرا نشود، در آئین نامه انضباطی ضمانت اجرایی وجود دارد که قابل اجرا است و موضوع عذرخواهی در چند مورد از آرای ما بوده که آخرین مورد آن مربوط به مربیان بازی ملوان و صنعت نفت آبادان است.
وی در ادامه ضمن تقدیر دوباره از تماشاگران تیم گهر دورود خاطرنشان کرد: این تماشاگران، به بهترین نحو میزبانی را بر عهده داشته و در مسابقه اول بابت رفتار جوانمردانه و شایسته ۱۰ میلیون تومان پاداش نقدی در نظر گرفته شد و با توجه به استمرار این رفتار، مطمئنا روند در نظرگیری پاداش آنها ادامه خواهد داشت.
رئیس کمیته انضباطی در ادامه در مورد رفتار تماشاگران استقلال اهواز در بازی مقابل آهن بافق یزد تصریح کرد: حکم تنبیه متخلفان را صادر کردیم اما واقعا از نوع اهانت‌هایی که هواداران استقلال اهواز در حق تیم میهمان خصوصا رضا شاهرودی مربی تیم روا داشتند، متاسفیم و در رای نیز تذکر دادیم که در صورت تکرار تنبیه شدیدتری در نظر خواهیم گرفت.
وی با اشاره به اینکه بزودی در نشست خبری پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود، در خصوص اعلام آرای تیم‌های متخلف هم یادآور شد: از این پس رای‌های خود را پس از صدور احکام از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهیم کرد. البته این اعلام به معنی ابلاغ نیست و صرفا جهت اطلاع رسانی به باشگاه‌ها است.
حسن‌زاده در پایان گفت: تمامی مطالبات افراد از باشگاه‌ها که رای قطعی دارند، در رده‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جمع بندی شده است که به زودی در خصوص کسر امتیاز و دادن فرجه قانونی برای اجرا حکم انجام خواهد شد و امیدواریم مدیران عامل باشگاه‌ها به فکر بدهی‌های خود باشند. البته بازیکنان و موکلان حاضرند در مورد مشکلات مالیشان با باشگاه‌ها وارد مذاکره شوند که این امر فرصت خوبی برای باشگاه‌ها است تا تسویه حساب کنند.
کد مطلب: 19788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *