۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۴
شجونی:

نواب صفوی زنده بود، بسیاری از روزنامه‌ها تعطیل می‌شدند

يك عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزبا اشاره به‌اینکه اگر نواب صفوی زنده بود کارهای زیادی انجام می‌داد گفت: بسیاری از روزنامه‌ها در حال حاضر مطالبی چاپ می‌کنند که سبب سردرگمی افکار عمومی می‌شود و اگر در دوره شهید نواب بودند تعطیل می‌شدند.
به گزارش فارس شيخ جعفر شجونی در مراسم بزرگداشت مقام شهید نواب صفوی که در تالار اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد اظهار کرد: رئیس جمهورهای پیشین نیز با انتخابات آزاد به سرکار آمده‌اند.
وی تصریح کرد: در مورد رئیس جمهور‌های سابق نیز مردم رای داده‌اند و در مورد این انتخابات هم مردم رای می‌دهند و رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنند بنابراین بیان اصطلاحاتی مانند انتخابات آزاد بی‌معنی است.
وي با اظهار ناراحتی از برخی از برخوردهایی مانند این در میان بعضی از اقشار جامعه تاکید کرد: این افراد تنها قصد دارند که رهبر انقلاب را ناراحت و غصه‌دار کنند. شجونی با اشاره به جنگ نرمی که در دنیای امروز شایع شده است متذکر شد: این نوع جنگ که در حال حاضر کشور ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند از دفاع مقدس ۸ ساله نیز سخت‌تر و سهمگین‌تر است.
وی افزود: ابزار جنگ نرم مانند ماهواره‌ها بنیان خانواده را از بین می‌برد و جوانان را به صورت نامحسوس فاسد می‌کند.
شجونی با تاکید براینکه اگر امروز نواب صفوی زنده بود کارهای زیادی انجام می‌داد تصریح کرد: بسیاری از روزنامه‌ها در حال حاضر مطالب هجو چاپ می‌کنند که سبب سردرگمی افکار عمومی می‌شود و با آنها برخوردی نمی‌شود اگر در دوره شهید نواب صفوی بودند تعطیل می‌شدند.
کد مطلب: 19798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *