۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

انتقادات بدون تعارف چهره اصولگرا از دولت

محمد مهاجری به هم میهن گفت: داستان مهسا امینی راحت قابل جمع کردن بود که تبدیل به بحران نشود، اما برخی خودخواهی‌ها و ناکارآمدی‌هایی که دولت سیزدهم دارد باعث شد تا این بحران ایجاد شود.
انتقادات بدون تعارف چهره اصولگرا از دولت

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: شما نمی‌توانید جریان خالص‌ساز را در جامعه حاکم کنید و انتظار داشته باشید اعتماد مردم هم برگردد؟ خیر اینطور نیست. مردم قسم نخورده‌اند که به رفتار زشت شما بله بگویند و جواب مثبت دهند. نظام سیاسی اولین جایی است که خودش برای اینکه بخواهد گلیمش را از آب بکشد باید وارد صحنه شده و اعتماد سوخته را مجدداً برگرداند.

مهاجری ادامه داد: در جریان سال گذشته، یک اشتباه رخ داد. برای جبران اشتباه باید بلافاصله دستگاهی که اشتباه کرده وارد میدان شده و عذرخواهی کند.

اما در سال گذشته اتفاقی که افتاد این بود که یک جریان سیاسی وارد شد و شروع کرد به اینکه موضوع را از حادثه عادی تبدیل به توطئه بزرگ کند و گفت مهسا امینی اصلاً به‌دنیا آمده بود که این کار را بکند! اخیراً هم آقای بادامچیان موضوع مشابهی را مطرح کرد. نمک پاشیدن به زخم جامعه چه دردی دوا می‌کند؟

داستان مهسا امینی راحت قابل جمع کردن بود که تبدیل به بحران نشود، اما برخی خودخواهی‌ها و ناکارآمدی‌هایی که دولت سیزدهم دارد باعث شد تا این بحران ایجاد شود. با تقویت مدیریت داخلی، تقویت وحدت ملی و تقویت این عقیده بدون اینکه بحران کوچک را به بحران بزرگ تبدیل کنیم، به این و آن تهمت بزنیم و بین مردم فاصله ایجاد کنیم؛ می‌توان این موضوع را حل کرد.

کد مطلب: 202134
برچسب ها: محمد مهاجری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *