۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

حزب‌الله، آمریکا را تهدید کرد

 ابوالحسین الحمیداوی، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق خاطرنشان کرد، در صورت مداخله آمریکا در عملیات «طوفان الاقصی» پایگاه‌های این کشور هدف موشک قرار خواهند گرفت.
حزب‌الله، آمریکا را تهدید کرد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد، در صورت مداخله آمریکا در عملیات «طوفان الاقصی» پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و مزدوران آن را هدف قرار خواهیم داد.

طبق گزارش سایت خبری شفق نیوز، الحمیداوی در ادامه افزود: «در صورت لزوم پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و مزدورانش هدف گلوله‌باران ما قرار خواهند گرفت.»

وی همچنین تصریح کرد: «وظیفه شرعی ایجاب می‌کند که ما در میدان حضور داشته باشیم. در صورت مداخله در این جنگ، موشک‌ها، پهپادها و نیروهای ویژه ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند تا پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار دهند و منافعش را به خطر بیندازند.»

الحمیداوی ضمن تبریک پیروزی‌های مردم فلسطین به رغم جنایت‌های شدید رژیم صهیونیستی، خواستار بسیج عمومی از طریق حضور در تظاهرات سازماندهی شده در بغداد و سایر شهرها، برافراشتن پرچم‌های فلسطین و عراق و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مالی و حمایت و پشتیبانی از نیروهای مجاهد غزه شد.

بغداد و شماری از استان‌های عراق شاهد فعالیت‌های اجتماعی رسمی و مردمی در حمایت و پشتیبانی از عملیات «طوفان الاقصی» است.

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که جنبش حماس برای حقوق مردم فلسطین نمی‌جنگد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه صحبت‌های خود گفت: «اسرائیل نیز همانند دیگران حق پاسخگویی را به حملات دارد. اسرائیل وظیفه دارد که به آن‌ها پاسخ دهد.»

بایدن همچنین عنوان کرد که پاسخ آمریکا «قاطع، سریع و شدید» خواهد بود.

وی ضمن ابراز حمایت مجدد از رژیم صهیونیستی گفت که تیم او از زمان آغاز بحران تقریباً در تمامی زمان‌ها با شرکای صهیونیستی در ارتباط بوده‌اند.

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

کد مطلب: 204373
برچسب ها: حزب‌الله
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *