۰
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

گذر گل محمدی به دباغ خانه افتاد!

با حل شدن مشکل قرارداد گولسیانی و مصدومیت پورعلی گنجی، حالا گل محمدی دوباره به این گرجی باکیفیت محتاج شده است!
گذر گل محمدی به دباغ خانه افتاد!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، بدون شک مهم ترین عنصر قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر خرید هوشمندانه و گرجستانی یحیی گل محمدی؛ گئورگی گولسیانی بود.

گولسیانی در فصل گذشته برای پرسپولیس بی نظیر کار کرد. او نه فقط خیال قرمزها را به عنوان یک پنالتی زن مطمئن راحت کرد بلکه گل های حساسی هم به ثمر رساند.

او با 6 گلی که برای قرمزها زد و البته عملکرد قابل توجه در فاز دفاعی لقب بهترین خرید فصل را به خود اختصاص داد. عملکرد این مدافع به شکلی بود که به نظر می رسد او حداقل تا یکی دو فصل دیگر به عنوان یک ستاره در ترکیب قرمزها به میدان می رود و می تواند خاطره تلخ خارجی ها را برای پرسپولیس پاک کند.

با این حال با شروع فصل بیست و دوم گئورگی یک نیمکت نشین بود که در بسیاری بازی ها حتی به عنوان جانشین هم در میدان حاضر نبود تا علامت سوال هایی در خصوص علت نیمکت نشینی این بازیکن بی کیفیت به وجود آید.

گولسیانی در هفته های اخیر هیچ گاه درباره نیمکت نشینی خود حداقل در رسانه ها حاشیه ساز نبوده و به مانند یک بازیکن حرفه ای نظر سرمربی را پذیرفته است.

اما به یک باره همه چیز برای گئورگی تغییر کرد و اگر گل محمدی از آن تصمیمات عجیب و غریب خود نگیرد احتمالا گولسیانی دوباره در ترکیب اصلی قرار می گیرد چرا که مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده است.

پورعلی گنجی در دیدار دوستانه ایران و قطر با پارگی رباط صلیبی رو به رو شده است و تقریبا فصل را از دست داد.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی خیلی زودتر از آن چه که تصور می کرد باید دست به دامان ستاره گلزن و با کیفیت خود برود.

کد مطلب: 204872
برچسب ها: گل محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *