۰
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

خبر خوش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

 مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان واریز شد.
خبر خوش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش مردم سالاری آنلاین، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

وی گفت: یکی از خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت به موقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال جمعاً ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

موسوی گفت: در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، ۴۰ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد. در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

کد مطلب: 205693
برچسب ها: بازنشستگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *