۰
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

ترامپ دیوانه شد

ترامپ وعده داد، وقتی بار دیگر به کاخ سفید برگردد، مطمئن می‌شود که دشمنان آمریکا می‌فهمند که اگر یک قطره خون آمریکایی‌ها را به زمین بریزند، «گالنی از خون خودشان را بر زمین خواهیم ریخت.»
ترامپ دیوانه شد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، ترامپ در جدیدترین کلیپ ویدئویی خود در رسانه‌های اجتماعی وعده داده که بابت هر قطره خون آمریکایی که ریخته شود، گالنی از خون دشمن را می‌ریزد و به حمله هفتم اکتبر حماس علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه اشاره کرده است.

راشاتودی گزارش داد؛ دونالد ترامپ، کاندیدای پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در این ویدئو گفت: تاریخ نشان می‌دهد که شر فقط به یک چیز احترام می‌گذارد و آن "نیرو و قدرت تسلیم ناپذیر" است.

در این پیام همچنین ادعا شده که ترامپ، داعش را که زمانی کنترل نواحی گسترده‌ای از سوریه و عراق را برعهده داشت، نابود کرده و خاورمیانه را به صلح رسانده و آمریکا را از جنگ‌های بی پایان و نامتناهی از طریق سیاست قدرت خارج کرده است.

در این پیام، ترامپ همچنین دولت جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا را به دادن میلیاردها دلار پول مالیات دهندگان آمریکایی به ایران متهم کرده و مدعی شده که این پول به حماس داده شده تا آنها حمله هفتم اکتبر خود را انجام دهند.

دولت بایدن معافیت‌های تحریمی را برای بانک‌ها در کره جنوبی وضع کرد تا بتوانند شش میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران را به عنوان بخشی از یک تبادل در اوایل سال جاری میلادی آزاد کنند.

ترامپ نخستین بار در اواخر اکتبر ۲۰۲۳ درباره آمادگی برای «ریختن گالنی از خون دشمنان آمریکا» آن هم در کنفرانس ائتلاف یهودی صحبت کرده بود، زمانیکه کارزار نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه در جریان بود. در آن تاریخ، ترامپ همچنین قول داد تا ویزای دانشجویی را برای حامیان حماس در پردیس‌های دانشگاهی لغو کند و مدعی شد که پردیس‌های دانشگاهی در آمریکا مسئول اجرای این اقدامات هستند.

کد مطلب: 206233
برچسب ها: ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *