۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

کاروان حج عمره کردستان ۳۰ بهمن راهی سرزمین وحی می‌شود

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: پس از وففه هشت ساله، کاروان حج عمره استان کردستان ۳۰ بهمن ماه امسال با ظرفیت ۹۰ نفر راهی عربستان می‌شود.
کاروان حج عمره کردستان ۳۰ بهمن راهی سرزمین وحی می‌شود

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین از سنندج، کاوه شیرزادی مدیرکل حج و زیارت استان کردستان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و تمهیدات به عمل آمده برای از سرگیری اعزام هموطنان به سفر زیارتی عمره مفرده پس از هشت سال وقفه، مقرر است که اعزام مجدد علاقه‌مندان به این سفر معنوی به زودی آغاز شود.

وی افزود: اولویت ثبت نام با دارندگان کارت‌های ثبت نامی دارای اولویت یک تا ۱۵۰ خواهد بود که در صورت تمایل به تشرف می‌بایست از هم اکنون نسبت به تهیه گذرنامه بین‌المللی معتبر (دارای هفت ماه اعتبار از زمان اعزام) اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان ادامه داد: نام‌نویسی متقاضیان در سامانه عمره به نشانی omreh.haj.ir انجام می‌شود، بدین صورت که از امروز چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح خانواده‌ها گروه بندی شده و به دنبال آن از روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح رزرو و ثبت‌نام قطعی آغاز خواهد شد.

شیرزادی اضافه کرد: ۱۵۰ اولویت اول پس از انجام رزرو، می‌بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن (حداکثر ۲۴ ساعت) به دفتر زیارتی منتخب خود مراجعه و ثبت نام را قطعی کنند.

وی تصریح کرد: برای دارندگان کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره مفرده این امکان فراهم است که با کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به بخش "استعلام اولویت‌های عمره و مفرده " در پورتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: مقرر شده است که کاروان حج عمره استان کردستان ۳۰ بهمن ماه امسال با ظرفیت ۹۰ نفر از ایستگاه پروازی تهران به مقصد جده اعزام شود.

شیرزادی خاطرنشان کرد: جزئیات، شرایط و ضوابط گروه‌های اعزامی از قبیل هزینه تشرف، تاریخ اعزام، مدارک لازم و غیره متعاقباً طی اطلاعیه بعدی این سازمان اعلام خواهد شد.

کد مطلب: 208071
برچسب ها: حج عمره
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *