۰
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷

زانوبند زاپیامکس ‌(ZAPIAMAX )؛ پایان تجویز جراحی برای زانو

زانوبند زاپیامکس ‌(ZAPIAMAX )؛ پایان تجویز جراحی برای زانو

زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت زایس ترونیک آلمان است که از لحاظ تکنولوژی و اثرگذاری با فیزیوتراپی برابر است. زیرا در زاپیامکس از همان تکنولوژی‌های رایج و موثر فیزیوتراپی و توان‌بخشی استفاده می‌شود که شامل سه تکنولوژی، اولتراسوند، انفرارد و کِلاک پالس هستند. به همین خاطر به آن زانوبند زاپیامکس می‌گویند. این تکنولوژی‌ها بر درد، دامنه حرکتی، سفتی مفصل و بهبود التهابات زانو اثر می‌گذارند. استفاده از زاپیامکس در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی مانند مصرف دارو، تزریق مستقیم و حتی فیزیوتراپی مزایای بسیار زیادی دارد. در ادامه بیشتر با مزیت‌ها و عملکرد این زانوبند آشنا خواهیم شد.

با خرید زاپیامکس، درد زانوی خود را فراموش کنید

معجزه تکنولوژی‌های موجود در زاپیامکس را دست کم نگیرید. زانوبند زاپیامکس قرار است با کمک به روزترین فناوری‌ها، کارهای بزرگی برای زانوی شما انجام دهد. پس با خیال آسوده، همه چیز را به زاپیامکس بسپارید. فقط کافی است آداپتور دستگاه را به برق وصل کنید و روی مبل یا تخت دراز بکشید و زانوبند را دور زانوی خود ببندید. سپس باکمک زائده‌های چسبی موجود، می‌توانید این زانوبند را دور زانویتان محکم کنید؛ به همین راحتی.

نحوه عملکرد سه تکنولوژی موجود در زانوبند زاپیامکس

به دلیل داشتن این سه تکنولوژی به این زانوبند، زانوبند UIC زاپیامکس می‌گویند. نحوه اثرگذاری این سه فناوری به صورت زیر است:

عملکرد اولتراسوند در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوند تراپی موجود در زانوبند زاپیامکس با ارسال میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو، عمیق‌ترین بافت‌های زانو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گرمای ملایمی را به اعماق عضلات روانه می‌کند. این بلاک عصبی به شکل بی‌حسی موضوعی خود را نشان می‌دهد و باعث کاهش درد به صورت قابل توجهی می‌شود.

همچنین اولتراسوند تراپی در زاپیامکس سرعت گردش خون را در نواحی تحت تاثیر خود به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. همچنین باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دیده می‌شود.

عملکرد انفرارد در زانوبند UIC زاپیامکس (ZAPIAMAX)

فناوری انفرارد یا اشعه مادون قرمز با طول موجی مناسب و ایمن، جریان خون را سرعت می بخشد. خون غنی از اکسیژن به سلول‌ها می‌رسد. سپس سلول‌های مجاور مفصل زانو را از طریق ایجاد گرما به تحریک وا می‌دارد. به این ترتیب روند بازسازی و ترمیم عضو‌ ضعیف سرعت بیشتری یابد. امواج انفرارد یا مادون قرمز با طول موج‌های بین 700 نانومتر تا یک میلی‌متر گردش خون را در اطراف محل درد سرعت می‌بخشد.

عملکرد کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس

تکنولوژی کلاک پالس اینگونه است که پالس‌های الکتریکی ظریفی را به سمت عضلات در نواحی زانو می‌فرستد. این پالس‌ها لرزش و ماساژ ریزی در این عضلات ایجاد می‌کنند که باعث تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی می‌شوند.

ویژگی‌ها و مشخصات UIC زانوبند زاپیامکس 

زاپیامکس زانو بندی برقی و متفاوت از سایر زانو بندها است که گاهی به عنوان زانو بند ماساژور حرارتی نیز از آن یاد می‌کنند. این زانو بند توسط یک شرکت آلمانی به نام زایس ترونیک طراحی و از جنس پارچه است.

جنس پارچه این زانو بند دارای الیاف ضد حساسیت و تعریق است تا بیمار هنگام استفاده از آن عرق‌سوز نشود. در لبه باله‌های زانو بند، چسبی قرار دارد تا بتوان از آن برای هر سایز و اندازه‌ای استفاده کرد. زاپیامکس با برق کار می‌کند. پس هنگام استفاده باید ثابت بود و کابل اتصال UIC از طریق آداپتور به برق خانگی وصل می‌شود.

زاپیامکس بهترین زانوبند تکنولوژیک با مزایای فوق‌العاده

علاوه بر تاثیر در درمان انواع مشکلات زانو و تسکین درد، زاپیامکس مزایای دیگری نیز دارد. این مزایا باعث می‌شود که این محصول نسبت به سایر روش‌های درمانی مناسب‌تر باشد. این مزایا عبارتند از:

تاثیر بر درد و کاهش علائم در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تسکین درد و درمان دردهای عضلانی زانو

بدون هیچ گونه عوارض و خطری

مناسب برای انواع مشکلات زانو

قابلیت استفاده مشترک از آن برای افراد خانواده

قابلیت استفاده برای افراد مختلف با سایزهای کوچک و بزرگ

استفاده راحت و بدون دردسر حتی برای افراد کم‌توان

قیمتی مناسب و به‌صرفه

خرید اینترنتی زاپیامکس

این موارد از جمله مزایای خرید زاپیامکس هستند.

چرا خرید اینترنتی زانوبند زاپیامکس بهترین انتخاب برای انواع درد زانو است؟

اگرچه زانوبند زاپیامکس از به روزترین فناوری‌ها در تسکین و درمان زانو بهره می‌برد، استفاده از آن بسیار آسان است و همین سبب شده تا نسبت به دیگر روش‌های درمانی، زانوبندی منحصر به فرد باشد. به گونه‌ای که پدربزرگ و مادربزرگ‌های سالمند خانواده به آسانی می‌توانند آن استفاده کنند.

زانوبند UIC زاپیامکس فری‌سایز است و همه اشخاص با هر وزن و اندامی می‌توانند از آن استفاده کنند و مهم‌تر اینکه این زانوبند هیچ‌ عوارض و خطری برای شخص استفاده‌کننده ندارد. البته بهتر است زنان باردار، پیش از استفاده از آن، با پزشک مشورت کنند.

همچنین باید اشاره کنیم که زاپیامکس با برق کار می‌کند و به همین دلیل نیازی به تعویض مکرر باطری نیست. بیماران می‌توانند هنگام استراحت در حالی که کتاب می‌خوانند یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌دهند، از ماساژ آرام زاپیامکس استفاده کنند.

کارت رجیستری زانوبند زاپیامکس چیست؟

نمایندگی‌های معتبر، فروش زاپیامکس با کد رجیستری را دردستور کار خود قرار داده‌اند تا شما به راحتی تفاوت بین زانوبند زاپیامکس اصل و تقلبی را تشخیص دهید. توجه داشته باشید این کد بر روی کارتی درج شده است که روی جعبه زانوبند زاپیامکس اصل چسبانده می‌شود و هنگام دریافت کالا قابل رویت است. پس ادعای قرار دادن کارت در جعبه را از هیچ فروشنده‌ای نپذیرید. بر روی این کارت کدی به صورت مخفی درج شده است. در صورت مخدوش بودن پوشاننده این کد، به اصالت کالا شک کنید. پوشش سالم روی کد را بردارید و کد را در سایت شرکت (Zaistronic ) وارد کنید و از اصالت کالا مطمئن شوید.

آیا زانوبند زاپیامکس با عوارض همراه است؟

یکی از دغدغه‌های بیماران، استفاده از درمان‌هایی است که تا مدت ها عوارض آن برجای می ماند. بی شک نمی توان عوارض قرص های مسکنی که برای تسکین درد زانو تجویز می شود را نادیده گرفت. حتی جراحی به عنوان درمان نهایی نیز عوارض پس از عمل را با خود به همراه دارد که ممکن است مدت‌ها بیمار را درگیر کند و او را آزار دهد. اما در این میان استفاده از زانوبند زاپیامکس هیچ یک از این عوارض را ندارد. این زانوبند با استفاده از به روز ترین فناوری ها به صورت استاندارد تسکین درد و درمان زانو را برایتان به ارمغان می‌آورد. البته ملاحظاتی در مورد زنان باردار و افرادی که در ساختمان استخوان زانویشان از پلاتین استفاده می‌کنند وجود دارد. توصیه می‌کنیم این افراد پیش از استفاده از زانوبند زاپیامکس، با پزشک مشورت کنند.

مدت زمان استفاده از زاپیامکس چقدر است؟

برای استفاده از زانوبند زاپیامکس باید آن را دور زانوی خود ببندید و آداپتور آن را به برق متصل کنید. سپس برای هر زانو آن را به مدت 45 تا 60 دقیقه به صورت نشسته یا دراز کش استفاده کنید. بعد از یک هفته بیمار کاهش قابل توجه درد را احساس خواهد کرد و بعد از حداکثر 3 هفته درد تسکین می‌یابد.

زاپیامکس، زانوبندی برای همه و همه جا

زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین زانوبندهای طبی و درمانی عصر جدید است که بر انواع مشکلات زانو اثرمی‌گذارد و باعث تسکین درد بیمار خواهد شد. این زانوبند به سه تکنولوژی روز دنیا مجهز است، اما عملکردی ساده و بدون خطر دارد.

کد مطلب: 208753
برچسب ها: زانو درد جراحی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *