۰
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

ثروتمندترین جوان ایرانی کیست

انسان‌های پیروز و موفق و ثروتمندان، باورهای قدرتمند خدشه ناپذیری دارند آنها هر چه می‌خواهند را بدست می‌آورند و هرگز نظر دیگران روی شان تاثیری نمیگذارد،کار خودشان را می‌کنند و موفق و پیروز می‌شوند
ثروتمندترین جوان ایرانی کیست
به گزارش مردم سالاری آنلاین،انسان‌های پیروز و موفق و ثروتمندان، باورهای قدرتمند خدشه ناپذیری دارند. آنها هر چه می‌خواهند را بدست می‌آورند و هرگز نظر دیگران روی شان تاثیری نمیگذارد. کار خودشان را می‌کنند و موفق و پیروز می‌شوند. اگر هم به هر دلیلی شکست بخورند، مسئولیت شکست های شان را می‌پذیرند، از آن درس میگیرند و به راهشان ادامه میدهند، آنهم با تجربیات جدید و ارزشمندی که به دست آورده اند. هیچ چیز نمی‌تواند بین ایشان و اهداف شان فاصله بیاندازد. هدف های شان برای شان مقدس است.
اگر موفقیت بزرگان و ثروتمندان رازی داشته باشد این است که آنها بهای رسیدن به موفقیت شان را تمام و کمال میپردازند، آن هم پیش از اینکه به مقصود و هدف شان برسند. اگر حاضر باشید بهای هر چیزی را بپردازید، به شما قول میدهم به هر چیزی خواهید رسید.
در این مقاله می‌خواهیم در مورد جوان ثروتمند ایرانی که ساکن لندن میباشد صحبت کنیم. 
فرزاد وجیهی متولد 1367 فردی است که نه‌تنها در فارکس بلکه در زمینه معاملات و سرمایه‌گزاری های بازارهای بین‌المللی، بانکی، املاک، مستغلات به ثروت هنگفتی دست یافته است.
بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین‌المللی شد. وی فعالیت مالی خود را از اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری 10 ساله به نام آرون است.
وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند ترین های دنیا نیز جای گرفته است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.
کد مطلب: 208893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *