۰
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰

سرقت تلفن به آرایشگاه‌های زنانه رسید

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو سارق زن در استان خبر داد .
سرقت تلفن به آرایشگاه‌های زنانه رسید
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو سارق زن در استان خبر داد و گفت: این سارقان با حضور در آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه افراد می‌کردند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در البرز بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر سارق شدند و با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی مطرح کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، متهمان در مواجهه با مستندهای پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: پس از شناسایی مالباختگان پرونده، این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بکارگیری تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مداربسته در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار تا حد زیادی سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

کد مطلب: 209664
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *