۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

تعیین تکلیف معاون رئیسی برای نمایندگان مجلس دوازدهم

معاون رئیسی به نمایندگان مجلس گفت: قبل از این‌که مساله‌ای را رسانه‌ای کنند، اول پرس‌وجو کرده و سوال کنند و ما هم پاسخگو هستیم.
تعیین تکلیف معاون رئیسی برای نمایندگان مجلس دوازدهم

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تحلیل خود از ترکیب مجلس دوازدهم و رابطه دولت با این مجلس، اظهار کرد: ما در دولت به منتخبین جدید به خاطر رای مردم احترام گذاشته و با آن‌ها همکاری می‌کنیم و امیدواریم آن‌ها بتوانند در انجام وظایف مهمی که دارند موفق باشند. دولت هم همه گونه همکاری را با تک تک نمایندگان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما از این‌که مجلس به دنبال جنبه‌های نظارتی باشد، استقبال می‌کنیم ولی چون نمایندگان به رئیس‌جمهور، وزرا و نمایندگان پارلمانی همه دستگاه‌ها دسترسی دارند، خوب است قبل از این‌که مساله‌ای را بخواهند رسانه‌ای کنند، اول پرس‌وجو کرده و سوال کنند و ما هم پاسخگو هستیم. ما از این‌که مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند، استقبال کرده و با آن‌ها همکاری می‌کنیم تا سوالات، شبهات و ابهامات برظرف شود.

معاون رئیسی در پایان گفت: ما نمی‌خواهییم بگوییم همه مجموعه دولت منزه بوده و هیچ ایرادی در کار نیست. نمایندگان در بین مردم هستند و مشکلات را به ما منعکس کنندتا در دولت پیگیری کنیم.

کد مطلب: 212899
برچسب ها: رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *