۰
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

یک نکته و یک دنیا نگرانی

چه شد که از طالقانی به صدیقی رسیدیم؟ طرح این پرسش از این رو اهمیت دارد که نسل تازه بداند در تاسوعا و عاشورای ۵۷ سه میلیون نفر دنبال طالقانی راه افتادند یا نصف تهران پشت سر او به نماز می‌ایستاد و شیخ کاظم صدیقی نمی‌شناختند.
یک نکته و یک دنیا نگرانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،نامۀ آقای کاظم صدیقی به دادستان عمومی و انقلاب تهران ماجرای زمین و باغ مشارالیه وارد مرحلۀ تازه‌ای شده و سؤالات جدیدی را قابل طرح ساخته است.

بنابر گزارش عصرایران، عباس عبدی مانند همیشه از زاویۀ متفاوتی نگریسته و پیش‌بینی کرده در صورت حضور آقای صدیقی در نماز جمعه نمازگزارانی اقدام به ترک کنند ولی خالی از لطف نیست یک نکته را هم در حاشیۀ آن ۵ پرسش دقیق و آن توییت هوشمندانه طرح کنیم: چه شد که از طالقانی به صدیقی رسیدیم؟ طرح این پرسش از این رو اهمیت دارد که نسل تازه بداند در تاسوعا و عاشورای ۵۷ سه میلیون نفر دنبال طالقانی راه افتادند یا نصف تهران پشت سر او به نماز می‌ایستاد و شیخ کاظم صدیقی نمی‌شناختند.خس خس سرفه‌های طالقانی در سال‌های ۵۷ و ۵۸ فوج فوج را جذب کرد نه سیمای اشک‌آلود شیخ کاظم صدیقی و این که خبرگزاری فارس هم کمپین به راه انداخته یعنی نگرانی جدی‌تر از آن است که تصور می‌شود و درون اردوگاه اصول‌گرایی هم صداهایی برخاسته.

اگر روزی فروغ فرخ‌زاد گفته بود نام آن پرنده که از قلب‌ها گریخته ایمان است حالا باید گفت نام آن پرنده اعتماد است و همین اعتمادسوزی کاری کرده که در انتخابات ۱۱ اسفند - رقابت اصول‌گرایان با خودشان یا با آرای باطله - رأی نماینده اول تهران کمتر از ۸ درصد واجدین شرایط است.

کد مطلب: 213518
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *