۰
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲

خرید بهترین چسب عایق (استثنایی ترین) قیمت سال1403

دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولاتی همچون چسب بتن آب بندی و غیره با مشاوران ما در ارتباط باشید
خرید بهترین چسب عایق (استثنایی ترین) قیمت سال1403

چسب عایق‌ بندی رومولو، نوعی چسب است که به منظور عایق‌بندی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. موارد مصرف و کاربرد این مواد بیشتر در عایق‌بندی انواع لوله، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سقف‌ها و دیوارهاست؛ به‌گونه‌ای که با قابلیت پوشانندگی که ایجاد می‌کنند، مانع از نفوذ انرژی از یک سطح به سطح دیگر می‌شوند.

البته چسب‌ها با یکدیگر تفاوت دارند؛ به‌طور مثال چسب عایق که با هدف مقاومت در برابر حرارت و سرما تولید شده است با چسبی که جهت عایق مصالح استفاده می‌شود، در میزان و درصد عایق یکی نیستند. در ادامه به بررسی دقیق عوامل مؤثر در انتخاب چسب برای عایق‌بندی سطوح مختلف خواهیم پرداخت.

کاربرد خمیر درزگیری همه کاره 

با توجه به اینکه خمیر بندکشی و درزگیر ضد آب، همه کاره است، می‌توان از آن در هر موردی که نیاز به پوشاندن درزها باشد، استفاده نمود. اما به صورت کلی کاربرد خرید خمیر درزگیری کاشی و سرامیک تنها برای کاشی‌ها و سرامیک نیست، بلکه شما می‌توانید از این خمیر برای سینک ظرفشویی یا سنگ توالت روشویی در سرویس بهدشتی و حتی درزهای پنجره و.. استفاده کنید.

در واقع به سبب در دسترس بودن این خمیر و قیمت مقرون به صرفه آن، هر موردی که در خانه برای شما پیش بیاید، می‌توانید به راحتی با خمیر درزگیر آن را شخصا رفع نمایید و دیگر نیازی نیست که نگران طرز استفاده خمیر درزگیری باشید، چرا که نحوه استفاده آن نیز بسیار ساده و آسان است.

چسب بتن آب بندی و ویژگی های آن

چسب بتن آب بندی یکی از انواع چسب مورد استفاده در صنایع مختلف به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل سطح بتنی است.

در محیط‌های بسیاری نیاز است که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت چاره‌ای اندیشید و مانع تخریب سازه شد؛ به همین دلیل چسب بتن آب بندی یک راهکار ایده‌آل و مناسب به شمار می‌آید که می‌توان در محیط‌هایی که به شدت در معرض آب و رطوبت هستند، از آن استفاده نمود. چسب بتن آب بندی از موادی چون پلیمرها، رزین‌ها و مواد سیمانی تشکیل می‌شود که ترکیب آن‌ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. خوب است اشاره کنیم که به چسب بتن آب بندی، چسب بتن استحکامی نیز گفته می‌شود که این نام نشأت گرفته از سطح بالای استحکام و مقاومت چسب است. همچنین به منظور تمیز کردن و آماده‌سازی سطح بتن از حلال چسب بتن استفاده می‌شود تا سطح بتن پیش از اعمال چسب، آماده باشد. از این رو در ادامه این مطلب بیشتر به نقد و بررسی کاربرد چسب بتن و خواص آن به همراه حلال چسب بتن و قیمت چسب بتن آب بندی می‌پردازیم.

کد مطلب: 214927
برچسب ها: عایق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *