۰
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

ابطال پروازهای فرودگاه اردبیل صحت دارد؟

محمد قصابی اظهار داشت: هر چند در ۲ هفته اخیر به دلیل شدت بارش، رعد و برق و برخی شرایط نامناسب جوی، شرایط متفاوتی را در استان شاهد بودیم اما پروازهای فرودگاه اردبیل بدون تأخیر و تعلل انجام شده و ما سعی کردیم تا رضایت مسافران هوایی را در فرودگاه اردبیل فراهم کنیم.
ابطال پروازهای فرودگاه اردبیل صحت دارد؟

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ابطال پروازهای فرودگاه اردبیل شایعه است و تمامی پروازها در موعد مقرر به رغم شرایط ناپایدار جوی در حال انجام است.

وی به برپایی پروازهای اول صبح و آخر شب به همت یکی از شرکت‌های فعال هواپیمایی اشاره کرد و گفت: شرایط پروازها از اردبیل به مقصد تهران و سایر مناطق به شکل مطلوب برقرار شده و ما پروازها را بدون دغدغه و نگرانی در موعد مقرر انجام می‌دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل به فرود اضطراری پرواز تهران به مقصد تبریز اشاره کرد و افزود: دیشب ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه تماسی را از طریق مرکز کنترل فضای کشور شاهد بودیم که به دلیل نقص فنی یکی از پروازهای مسیر تهران – تبریز شرایط اضطراری را در نشست فوری اعلام کرد و ما نیروهای عملیاتی خود را مستقر کرده و در بهترین شرایط حفاظتی و امنیتی پرواز اضطراری در فرودگاه اردبیل، پرواز تهران – تبریز به صورت اضطراری در فرودگاه اردبیل به زمین نشست.

قصابی تصریح کرد: به دنبال نشستن این پرواز در فرودگاه اردبیل، ما سعی کردیم با همراهی شرکت هواپیمایی ایرانیر تخلیه مسافران را در ترمینال فرودگاه اردبیل انجام دهیم تا تعدادی از مسافران از طریق سه دستگاه اتوبوس اردبیل – تبریز به شهر خود عزیمت کرده و ۹ نفر نیز درخواست اقامت در هتل داشتند و سه نفر نیز با سواری عازم شهر خود شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچ یک از مسافران این هواپیما مشکل خاصی نداشت و ما سعی کردیم با صحت و سلامت پرواز را در فرودگاه اردبیل بر زمین نشانده و عملیات رفع نقص فنی را انجام دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر شرایط پروازهای فرودگاه اردبیل عادی است و با وجود شرایط نامساعد جوی در ساعات مختلف، پروازها در موعد مقرر انجام می‌شود.

کد مطلب: 216723
برچسب ها: اردبیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *