۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹

سخنرانی عضو سابق کابینه احمدی‌نژاد در جمع حامیان قالیباف

حجت الاسلام ثمري تصريح كرد: در عرصه سياست حرف اول و آخر را ولايت فقيه مي زند و نباید به دنبال جرزنی در بازی سیاسی باشیم زيرا درعرصه اداره کشور یک رئیس جمهور با عنوان شخص دوم مملکت باید با بر خرد جمعی تكيه كند.
دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور گفت: رئيس جمهوري بايد در تمامي موارد مقام معظم رهبري را فصل الخطاب بداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ثمری، صبح يكشنبه در همایش جوانان حامی قالیباف، کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری که در مسجد العلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهوري باید در تمامي موارد مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب بداند نه اینکه ۱۱ روز خانه‌نشین شود.

دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور افزود: رئيس جمهوري فعلي كاملا معلوم الحال است و در اين راستا يك رئیس جمهور بايد بداند كه كارش نظریه‌پردازي دینی نیست و در اين مقوله نظریه‌پردازی دینی در اختیار حوزه‌های علمیه است.

عزل‌های بی‌دلیل دولت دهم ریشه در بی‌اخلاقی داشت
حجت الاسلام ثمري با تاكيد بر اينكه عزل‌های بی‌دلیل دولت دهم به طور محض ریشه در بی‌اخلاقی داشت، افزود: احمدی‌نژاد انسان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود اما به واسطه روي كار آوردن افراد ناكارآمد دولت به حاشيه كشيده شد.

وي در خصوص صحبت هاي احمدي ن‍ژاد در خوزستان و سمنان گفت: صحبت‌های او در سمنان و خوزستان هیچ توجیهی نداشت و كسي كه رئيس جمهور مملكت است بايد قاعده بازي سياسي را ياد داشته باشد.

دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور با تاكيد بر اينكه انحراف از آستین دولت بیرون آمده است، اظهار كرد: انحراف از آستین دولت درآمده و به‌ واسطه اطرافیان ناکارآمد رئیس جمهور به ايجاد انحراف دامن زده است.

حجت الاسلام ثمري تصريح كرد: در عرصه سياست حرف اول و آخر را ولايت فقيه مي زند و نباید به دنبال جرزنی در بازی سیاسی باشیم زيرا درعرصه اداره کشور یک رئیس جمهور با عنوان شخص دوم مملکت باید با بر خرد جمعی تكيه كند.

ناكارآمدي در حوزه اقتصاد
وي با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت تصريح كرد: دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزنده‌ای به این کشور ارزانی داشته اما اين خدمات در حالي بود كه دولت احمدي نژاد همه چيز را به حاشيه كشيد و زمينه ساز فساد شد.

دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور بيان كرد: رئيس جمهور فعلي تنها با گفتن بگم بگم ها شعار مبارزه با مفاسد اقتصادي را داد و هيچ گاه از ليستي كه ادعا مي كرد اسمي كسي را بيرون نياورد.

حجت الاسلام ثمري تاكيد كرد: شعار مبارزه با مفاسد اقتصادي در حالي مطرح مي شد كه متاسفانه در حوزه اقتصاد شاهد ناکارآمدی‌های متعدد و اظهاراتی مغرضانه در دولت بوديم.

وي با تاكيد بر اينكه عملکرد دولت نشان‌دهنده انحرافی است که در حال سازماندهی شدن است، افزود: یک رئیس جمهور باید بداند که پشت سر ولایت فقیه حرکت مي کند نه در کنار ایشان بنابراين باید ولی فقیه را یاری کنیم.
کد مطلب: 28613
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *