; ?>; ?> هدایتی نباید بین راه ملوان را رها می‌کرد - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۶
درودگر:

هدایتی نباید بین راه ملوان را رها می‌کرد

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: انتقادی که به هدایتی داشتم این بود که ما را به لحاظ مالی بین راه رها کرد.
به گزارش تسنیم، صادق درودگر در حاشیه دیدار پرسپولیس - ملوان در خصوص اختلافات بین مدیریت باشگاه ملوان و محمد‌ احمد‌زاده سرمربی این تیم که منجر به تشکیل کمیته فنی و آمدن نصرت ایراندوست شد، گفت:‌ این اختلافات طبیعی است. ابتدا با مشورتی که با پیشکسوتان باشگاه ملوان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نیمکت ملوان نیاز به تقویت دارد اما با توجه به اینکه تا پایان فصل فرصتی باقی نمانده تصمیم گرفتیم نیمکت را تقویت نکنیم و به جای آن کمیته فنی تشکیل دادیم که راهکار نشان بدهد.
وی درباره شرکت نکردن محمد احمد‌زاده در جلسات کمیته فنی عنوان کرد:‌ در ترکیب ۱۱ نفره یک تیم تنها یک بازیکن نمی‌تواند هم دروازه‌بان باشد، هم مدافع و هم مهاجم؛ به همین دلیل کمیته فنی را تشکیل دادیم.
مدیرعامل ملوان انزلی در مورد اینکه احمدزاده اعلام کرده مشکلات مالی تاثیر منفی در تیم گذاشته گفت:‌ من آدم دروغ‌گویی نیستم. مشکلات مالی وجود دارد و همیشه هست اما این مشکلات برای هر باشگاهی وجود دارد.
درودگر ادامه داد: زمانی که از تیمی ۲ بر یک جلو هستیم ۲ مهاجم ما بیرون کشیده می‌شوند و بازی را واگذار می‌کنیم؛ این موضوع چه ربطی به مشکلات مالی دارد؟ تا هفته پنجم به بازیکنان پولی ندادیم اما نتایج خوبی کسب کردیم بنابراین نباید همه چیز را به مشکلات مالی ربط داد؛ ضمن اینکه در نیم فصل اول هیچ کم‌فروشی از بازیکنان ندیدم.
وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به حسین هدایتی داشت خاطرنشان کرد: انتقادی که به هدایتی داشتم این بود که ما را بین راه رها کرد. هدایتی حداقل تا پایان فصل باید از تیم ملوان حمایت می‌کرد تا ملوان عاقبت خوشی در این فصل پیدا می‌کرد.
کد مطلب: 28774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *