۱
۳
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۹
وزیر سابق کابینه احمدی نژاد و تهدید به افشاگری

آقای پورمحمدی؛ چرا تازه یادتان افتاده؟

آقای پورمحمدی؛ چرا تازه یادتان افتاده؟
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تازه به یاد افشاگری افتاده اند و هر چند وقت یکبار تلاش می کنند وعده افشاگری تازه ای را مطرح کنند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در تازه ترین نمونه، مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور که زمانی وزیر کشور کابینه احمدی نژاد بود، از زمانی که از دولت کنار رفته به یکی از منتقدان دولت تبدیل شده است. صرفنظر از اینکه او و سایر وزرا در زمان حضور در کابینه، در مقابل نابسامانی های موجود در دولت سکوت کرده بودند و پس از خروج – یا اخراج – از کابینه، انتقادهای خود را آغاز کردند، نکته مهم در مورد پورمحمدی این است که در تبلیغات انتخاباتی خود، مدام وعده افشاگری سر می دهد. در تازه ترین نمونه، پورمحمدی گفته قطعا معاون رییس جمهور در پرونده ۴۵۰ میلیون یورویی کیش دست داشته و اسناد آن منتشر می‌شود. اینکه این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چرا تازه به یاد افشاکردن این پرونده ها افتاده، طبیعتا ارتباط مستقیمی با کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری دارد؛ اما پرسش اینجاست که چرا امثال پورمحمدی، در زمان حضور در دولت سکوت کرده بودند و پس از خروج از کابینه هم، با وجود انتخاب به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور، مدتها این پرونده ها را به طور علنی اعلام نکردند و زمانی که کاندیداتوری خود را در انتخابات اعلام کردند، مدام وعده افشاگری درباره پرونده ها را دادند؟ اگر آن زمان هم پرونده ها قابل طرح برای عموم بود، چرا آن زمان مطرح نشد و اگر قابل طرح نبود چرا حالا و در آستانه انتخابات تشخیص داده شد که این پرونده ها علنی شود؟ این پرسشی است که قطعا آقای پورمحمدی باید برای آن پاسخ قانع کننده ای داشته باشد.
کد مطلب: 29147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


زهرا
درود بر جناب آقای پور محمدی درود بر شجاعت شما . هر چند که بنده یکی از شاکیان بازرسی هرمزگان هستم که حق را از یک جانباز گرفتند و به دولت و آقای ... دادند که بیشتر جیب خالیشان پر شود ولی این کار شما افتخاری است برای ما خانواده ایثارگر