۰
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
پورمحمدی:

جنایات اسرائیل حاصل عملکرد استکبار جهانی برای تجزیه خاورمیانه است

وزیر دادگستری گفت :جنایات امروزی و بی شرمانه صهیونیستها در فلسطین اشغالی نتیجه استمرار عملکرد استکبار جهانی بمنظور رویای تجزیه منطقه خاورمیانه است .
جنایات اسرائیل حاصل عملکرد استکبار جهانی برای تجزیه خاورمیانه است
حجت الاسلام مصطفی پور محمدی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز افزود: استکبار جهانی برای تحقق این امر در خاورمیانه و به منظور سرکوب دولت های منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی را به عنوان بخشی از قدرت خود قرار داده است.

وی با بیان این که تمدن معاصر به دنبال شلوغ کاری و ظاهر سازی برای فریب ملت هاست گفت:رژیم صهیونیستی نماد این فکر به اصطلاح مدون و تفکر معاصر است که وحشی گری هایش روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است .

حجت الاسلام پور محمدی گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل به دنبال سلب اختیار ملت ها هستند که بر اساس نظر کارشناسان سیاسی بین المللی انقلاب اسلامی نقطه مقابل این حرکت شرورانه است.

وی از قدس به عنوان مهمترین موضوع جامعه اسلامی نام برد و اظهار داشت : در واقع روز قدس تجلی ایمان امت اسلامی در برابر زیادخواهان است که امروز در صحنه بین المللی به مردم جهان نشان داده می شود.

پور محمدی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه گفت : جنایات رژیم صهیونیستی بزرگترین دستاورد سیاسی اجتماعی جهان معاصر است که امت های اسلامی و مردم آزادیخواه جهان حمایت های خود از مردم فلسطین را اعلام کرده اند.

وی گفت :مساله فلسطین صرفا مساله حذف سرزمین و آوارگی و قتل و عام یک ملت مظلوم نیست بلکه با یک فرهنگ طغیانگری و استکباری با ویژگی های خاص مواجه هستیم .

وزیر دادگستری افزود: امروز در فلسطین و غزه دردآورترین حادثه بشری در طول هفت دهه را برای سلطه جهانخوران و استکبار جهانی شاهد هستیم .

پور محمدی با اشاره به شکل گیری دولت غاصب صهیونیستی از این رژیم به عنوان یک رژیم نژاد پرست ، تروریست ، آدمکش و جلاد یاد کرد که سابقه تاریخی آن رژیم بر اساس مستندات عمیق تاریخی در جهان قابل اثبات است .

وی ادامه داد: چهره های سیاسی امروز رژیم اسرائیل رهبران و عوامل گروه های ترور بودند که در حال حاضر مدیران سیاسی آن رژیم را تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا وی با اشاره به جنایات ۲۰ روز اخیر رژیم صهیونیستی گفت :حدود یکصد سال است که این اتفاقات و جنایات در سرزمین فلسطین ادامه دارد اما به علت ناآگاهی عمومی از اخبار و اطلاعات مردم جهان از آن تاکنون بی اطلاع بودند.

پور محمدی گفت : اما امروز به یمن و تاسی از انقلاب اسلامی آزادی قدس سیر صعودی بخود گرفته و دنیا شاهد تزلزل رژیم غاصب اسرائیل و مقاومت بی بدیل ملت مظلوم فلسطین است.

وی گفت : امروز مردم فلسطین با ایمان و ایستادگی به عنوان یک کشور قدرتمند و مقاوم در دنیا مطرح هستند و به برکت حمایت های مردم در سراسر جهان و انقلاب اسلامی روز به روز به آزادی نزدیک تر می شوند.

پور محمدی یاد آور شد: مقاومت و حضور قوی مردم فلسطین حاصل حمایت مردم ایران و آزادی خواهان جهان است که روز به روز شاهد گسترده شدن این حمایت ها و رسوایی عمال اسرائیلی هستیم .

بر اساس این گزارش در خاتمه این راهپیمایی قطعنامه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل قرائت شد و با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تایید شد.

گفتنی است در راهپیمایی باشکوه روز قدس مردم شهرهای استان فارس حضور نوجوانان و جوانان بسیار پر رنگ و مشهود بود و فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکای شرکت کنندگان در راهپیمایی کنندگان امروز قدس بر سرتاسر استان فارس طنین انداز شده بود.
کد مطلب: 40148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *