۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴

تهران آلوده‌ترين شهر اينترنتي شد

مروري بر جديدترين ليست آلوده و پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور گوياي آن است كه استان‌هاي تهران، آذربايجان شرقي و گيلان به ترتيب آلوده‌ترين و فارس، زاهدان و خوزستان به طور مشترك به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور به شمار مي‌روند.
 بنا بر آمارهاي منتشر شده تيرماه امسال استان تهران با ۴۱ مورد، آذربايجان شرقي، ۳۴ مورد و گيلان با ۲۹ مورد ارسال كننده بدافزار به عنوان آلوده‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور معرفي شده‌اند.

همچنين ايلام با ۲۶ مورد و قم با ۱۹ مورد رتبه‌هاي چهارم و پنجم جدول آلوده‌هاي اينترنتي را از آن خود كرده‌اند. اما استان‌هاي فارس، زاهدان و خوزستان هم به طور مشترك با يك مورد ارسال كننده بد افزار موفق به كسب عنوان پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي شده‌اند و پس از آن‌ها استان‌هاي مركزي، كرمانشاه به طور مشترك با ۲ مورد دومين شهرهاي پاك هستند.

اما بنا بر اعلام مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌يي (ماهر) در ميان ساير شهرهاي كشور در تيرماه امسال كرمان و خراسان رضوي سه مورد، قزوين شش مورد، بوشهر ۱۱ مورد، سمنان ۱۲ و مازندران ۱۷ ارسال كننده بدافزار داشته‌اند.

تيرماه سال قبل آذربايجان شرقي با ۱۵۳ مورد تهران با ۱۴۱ مورد و يزد با ۹۹ مورد‌ ‌آلوده‌ترين و قزوين با سه مورد پاك‌ترين استان اينترنتي كشور بوده است. خردادماه امسال هم تهران،‌ آذربايجان شرقي و قم آلوده‌ترين و بوشهر، سمنان و شهركرد به طور مشترك پاك ترين استان‌هاي اينترنتي كشور بوده‌اند.
کد مطلب: 3239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *