۰
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
وزیر کشور:

وحدت ایران عامل قدرت و واهمه دشمنان است

وزیر کشور هم‌دلی و وحدت را موجب نزول برکات و رحمت خداوند دانست و گفت: ترس دشمن از ایران اسلامی به خاطر وحدت آن است به همین دلیل تمام توان خود را برای رویارویی با آن به کار گرفته است.
وحدت ایران عامل قدرت و واهمه دشمنان است
به گزارش فارس  مصطفی محمدنجار بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه وزیر کشور با اشاره به پیشینه غنی استان همدان در مباحث مختلف اظهار داشت: وجود فضای وحدت و یکپارچگی در میان مردم و مسئولان در سطح استان امری است که موجب پیشبرد بهتر امور می‌شود که بحمدالله در حال حاضر وجود چنین فضایی در استان مشهود است.

وی با اشاره به تغییر استاندار همدان و جایگزینی فرد دیگری در این مسئولیت گفت: شاید برخی تصور کنند که یک سال زمان کمی برای انجام فعالیت باشد ولی از آنجا که دولت تمام هم و غم خود را در خدمت‌رسانی به مردم حتی تا ثانیه‌های آخر عمر کاری خود قرار داده است پس باید از لحظه لحظه فرصت‌ها بهره کافی و وافی را برد.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت اقدام به جابه‌جایی استاندارها می‌کند تا کاری انجام دهد، افزود: جنس این دولت از جنس کار و فعالیت است به طوریکه هرچه به پایان عمر خود نزدیک می‌شود شتاب خدمات‌رسانی نیز بیشتر می‌شود.

وی در ادامه سخنانش همدلی و وحدت را موجب نزول برکات و رحمت خداوند دانست و گفت: همین امر به همراه بصیرت و همراهی مردم سبب شده تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی خوش بدرخشد و مورد توجه ملت‌های آزاده باشد.

محمد‌نجار با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام افزود: ترس دشمن از ایران اسلامی به خاطر قدرت و وحدت آن است به همین دلیل تمام توان خود را برای رویارویی با آن به کار گرفته است.

* ایران با وجود مشکلات با همدلی مسیر ترقی را در پیش گرفته است

وی با بیان اینکه مشکلاتی هم در کشور است اما به لطف خدا و با بصیرت مردم مسیر ترقی و رشد را در پیش گرفته‌ایم، تأکید کرد: نظام استکبار با تمام برنامه‌ریزی‌های خود برای مقابله با ایران اسلامی، هنوز تحلیل درستی از هوشیاری و بصیرت ملت ایران ندارد و به همین دلیل همواره در طراحی‌های خود شکست خورده است.

به گفته وزیر کشور، نظام سلطه با ایجاد بحران در سوریه قصد دور کردن اذهان ملت‌ها از مشکلات و ناتوانی اسرائیل را دارد تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه تا حدودی توانسته کار خود را در سوریه به پیش برد، تأکید کرد: امروز در سوریه شاهد کشتار مسلمانان توسط مسلمانان هستیم که این امر با تأمین سلاح، پول و اجیر کردن مزدوران از سوی استکبار محقق شده است که باید هوشیار بود.

محمدنجار افزود: نظام سلطه از بیداری اسلامی ترس و واهمه دارد به همین دلیل می‌خواهد با منحرف کردن آن یا مصادره به مطلوب، مانع از تحقق آزادی و عدالت در جهان شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول فعالیت دولت نهم و دهم در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات عمرانی از ۶۳ میلیارد تومان در سال ۸۳ به ۳۱۳ میلیارد تومان در سال جاری، افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ای از ۲۹.۶ هکتار در سال ۸۳ به ۵۲.۲ هکتار طی سال ۹۰، افزایش تسهیلات مصوب برای اجرای طرح‌های اشتغالزا از ۷۳.۵ میلیارد تومان در سال ۸۳ به یک‌هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان در سال جاری از جمله اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

وزیر کشور افزایش درآمدهای استان از ۳۶ میلیارد تومان در سال ۸۳ به ۱۶۴ میلیارد تومان در سال جاری، کاهش نرخ بیکاری، افزایش چند برابری صادرات از گمرک استان، افزایش تولید گوشت قرمز و مرغ از ۶۸ هزار تن در سال ۸۳ به ۹۶ هزار تن در سال ۹۰، افزایش سرانه ورزشی از ۲۲ سانتی‌متر در سال ۸۳ به ۶۰ سانتی‌متر در سال جاری را به عنوان گوشه کوچکی از کارهای انجام شده برشمرد.

وی با بیان اینکه به طور قطع اقدامات انجام شده کافی نبوده و باید با جدیت کارهای بیشتری برای مردم انجام شود، تأکید کرد: مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیده و در این راستا با دقت و ظرافت عمل کنند.

محمدنجار در پایان سخنانش برخورد با مفاسد اداری حتی در کوچک‌ترین مظهر آن را امری لازم و ضروری دانست و افزود: ساده‌زیستی مسئولان، بودن در میان مردم برای رسیدگی به مشکلات، برخورداری از انضباط مالی، پرهیز از صرف هزینه‌های غیر ضرور و شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران مدنظر باشد.
کد مطلب: 3746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *