۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
معاون اول رییس جمهور:

علت گرانی مرغ القاء دشمن است

معاون اول رئیس جمهور، گرانی مرغ را نیز القاء دشمنان ذکر کرد و گفت: وقتی حواله ای دیر جابجا می شود، پول پرستان هجوم می آورند و قیمت ها را بالا می برند.
علت گرانی مرغ القاء دشمن است

به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور امروز در دومین روز از بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که امروز در سالن همایش های رازی برگزار شد، گفت: وقتی حواله ای دیر جابجا می شود، پول پرستان هجوم می آورند و قیمت ها را بالا می برند.
وی گفت: باید کاری کنیم که حسرت آخ شنیدن بر دل دشمنان ایران اسلامی بماند.

یادگاری های دولت در آموزش و پرورش
بی تردید آموزش و پرورش یکی از ارکان اساسی هر کشور، هر نظام و هر اجتماع بزرگ و فرهیخته است و از نقش آموزش و پرورش در هر کشور بگوبیم، قطعاً آن چیزی را که حق و واقعیت را نتوانستیم ادا کنیم.
وی با بیان اینکه هر کسی نمی تواند مدیر آموزش و پرورش باشد، گفت: این جایگاه شایستگی ویژه ای دارد؛ در هر حال شاید فردی بتواند در دستگاهی دیگر به مدارج بالا برسد اما در آمورش و پرورش فرد باید کفایت، صداقت و اهیلیت داشته باشد.
رحیمی با اشاره به تصویب سند ملی آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: یادگاری های فراوانی از دولت نهم و دهم در آموزش و پرورش به جا خواهد ماند. طراحی آموزش و پرورش قبل از انقلاب و تا سال های طولانی پس از انقلاب، براساس نقشه ها و برنامه های قدرت های غربی و در پشت صحنه آن صهیونیست ها بود که برای ایجاد انحراف در مسیر جوانان کشور تلاش می کردند اما آموزش و پرورش امروز دارای نقشه راه است و دیگر آسیب پذیر نیست.

تحریم ها علیه مردم ایران است
معاون اول رئیس جمهور خطاب به روسای مناطق آموزش و پرورش استان های کشور اظهار داشت: دانش آموزان، پدران و مادران را توجیه کنید تا بدانند که این تحریم ها علیه مردم است و علیه دولت نیست.
۴۷۲۳۲
کد مطلب: 226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *