۰
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵

خبرهای بد خلعتبری درباره پرونده عجمان؛ کسر امتیاز و اتفاقات تلخ دیگر در انتظار پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم دلهره و مشکلی با حرف‌هایم به وجود آید اما در صورتی که ۲۵۰ هزار دلار عجمان پرداخت نشود، به احتمال فراوان کسر امتیاز و اتفاقات تلخ دیگری در پیش خواهد بود.
خبرهای بد خلعتبری درباره پرونده عجمان؛ کسر امتیاز و اتفاقات تلخ دیگر در انتظار پرسپولیس
محمدرضا خلعتبری ابتدا در خصوص پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای ما افتاد و حرف‌هایی که خیلی آقایان درباره پرسپولیس زدند ما را مستحکم کرد تا به هر قیمتی که شده در چهار بازی آخر لیگ برتر با تمام وجودمان بازی کنیم.



وی افزود: البته در بازی‌های قبلی هم با تمام وجود بازی کردیم اما حاشیه‌‌هایی اتفاق افتاد، حرف‌هایی زدند که به نظرم ندانسته بود. ما در بازی با صبا خیلی خوب ظاهر شدیم و چه بسا اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم راحت‌تر می‌توانستیم به گل‌های بیشتر برسیم. البته هرگز نباید از شایستگی‌های تیم صبا گذشت چون آنها بسیار خوب و منطقی مقابل ما ظاهر شدند اما به نظرم بد موقعی گیر ما افتادند.



مهاجم پرسپولیس گفت: بچه‌ها در این بازی نشان دادند که پرسپولیس واقعی هرکاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد و باید به آنها آفرین گفت.



خلعتبری خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم فعلاً‌ درباره برخی مسائل صحبت کنم چون باید تمام تمرکزمان را به چهار بازی آینده مشغول کنیم، قطعاً تعطیلات می‌تواند به پرسپولیس با توجه به تدابیر دایی بیشتر کمک کند و از طرفی دیگر انشالله ملی‌پوشان هم بتوانیم با آمادگی به اردوی پرسپولیس برگردیم. هدف همه ماست که پرسپولس امسال انشالله بتواند یک جام خوش‌رنگ بگیرد و یا حداقل کسب سهمیه کند.



خلعتبری در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها می‌گویند پرونده شما و عجمان خطری برای پرسپولیس ایجاد نمی‌کند، گفت: ببینید من تا آنجایی که می‌دانم البته خدا نکند این اتفاقات بیفتد اما در صورتی که ۲۵۰هزار دلار عجمانی‌ها پرداخت نشود طبق قراردادی که بسته شده احتمال کسر امتیاز و حتی خطراتی دیگر برای پرسپولیس وجود دارد و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما امیدوارم این مشکل زودتر حل شود تا انشالله این موضوع ختم به خیر شود. بالاخره عجمانی‌ها قراردادشان با پرسپولیس مشخص است و باید با توجه به بررسی‌های لازم در قبال آنها اشتباه نکنیم تا خدایی ناکرده دچار مشکل شویم.



خلعتبری در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا با این وضعیت امید به قهرمانی در لیگ برتر دارید یا خیر،‌ گفت: با امید زندگی می‌کنیم و کارمان را دنبال می‌کنیم. بالاخره سه بازی حساس و شاید سرنوشت‌ساز در پیش داریم که باید با تمام وجود به میدان برویم اما باز هم می‌گویم اگر بخواهید پرسپولیس واقعی را ببینید و اگر این شکل تیم باقی بماند می‌توانید فصل آینده این تیم را ببینید و از چهره واقعی او لذت ببریم. ما تیم بسیار خوبی داریم اما متأسفانه حاشیه‌ها و برخی مسائل کمی ما را از هدفمان دور کرد اما نا امید نیستیم و تا دقیقه ۹۰ انشالله برای کسب جام می‌جنگیم، البته نیم‌نگاهی هم به نتایج حریفان داریم که انشالله باز هم مثل نتایج قبلشان به نفع ما باشد.
کد مطلب: 37498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *