۰
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
رویانیان خبر داد:

تلاش دستگاه‌ها برای تحقق امکان فنی واریز ۳۰ لیتر بنزین اضافی عید فطر

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: شرکت نفت فعلاً گفته است امکان فنی افزایش ۳۰ لیتری سهمیه در شهریور ماه وجود ندارد اما همه انتظار داریم که این امکان فراهم شود و همه بخصوص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.
محمد رویانیان اظهار داشت: افزایش ۳۰ لیتری سهمیه بنزین خودروهای سواری که از طریق معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور اعلام شد، هدیه دولت است و همه دستگاه‌ها به ویژه شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید تلاش کنند منویات دولت اجرایی شود.

وی در پاسخ به اینکه گفته شده این افزایش سهمیه به لحاظ فنی قابل اجرا نیست گفت: اینکه چنین چیزی گفته شده بحث اجرایی و فنی وزارت نفت بوده است اما همه باید تلاش کنند مصوبه دولت را اجرایی کرده و امکان فنی آن را فراهم کنند.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با بیان اینکه این هدیه زیباترین کار دولت در عید فطر بود و همه برای اجرای آن تلاش می‌کنیم گفت: شرکت نفت فعلا گفته است امکان فنی افزایش ۳۰ لیتری سهمیه در شهریور ماه وجود ندارد اما همه انتظار داریم که این امکان فراهم شود و همگی ما بخصوص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید برای اجرایی شدن آن تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان زیاد شده است و راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه‌ها از جمله اورژانس و هلال احمر از آمادگی خوبی برخوردارند اما انتظار داریم مردم هم کمک کنند تا این سفرها با خاطره خوبی برای مردم همراه شود.

وی افزود: تمام هم و غم دولت این است که مردم تابستان خوب و سفرهای ایمن و با آرامشی را بگذرانند.
کد مطلب: 3873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *