۰
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲

رابین ویلیامز اعتیادش به الکل را ترک می‌کند

ویلیامز قرار است به طور ارادی چند هفته در یک مرکز بازپروری بماند تا اعتیادش به الکل را ترک کند.
رابین ویلیامز اعتیادش به الکل را ترک می‌کند
به نقل از هالیوود ریپورتر، رابین ویلیامز وارد یک مرکز بازپروری شده تا روی سلامت احساسی‌اش بیشتر تمرکز کند. این ستاره ۶۲ ساله به این مرکز که با برنامه «۱۲ گام» کار می‌کند رفته تا بتواند بیشتر روی تصمیم کلی‌اش مبنی بر ترک کامل الکل کار کند.

به گفته نماینده او، ویلیامز بعد از ۲۰ ماه کار بدون توقف روی پروژه‌های مختلف قصد دارد چند هفته در این مرکز وقت بگذراند تا بتواند بیشتر تمرکز کند. نماینده او گفت: او بسیار سخت کار کرده و حالا که کمی وقت خالی در برنامه کاری‌اش پیدا کرده، می خواهد برگردد و بهترین انسانی که می‌تواند باشد.

مرکز بازپروری دن اندرسون واقع در سنتر سیتی شهر مینسوتا، استراحت‌گاهی است که توسط افراد حرفه‌ای حفاظت از سلامت اداره می‌شود و از برنامه ۱۲ گام شناخته‌شده در ایالات متحده برای بازپروری طولانی مدت استفاده می‌کند. تمرکز این مرکز بیشتر روی سلامت روحی و روانی، تعادل احساسی و تفکر و تعمق است.

ویلیامز تاکنون درباره مشکلات گذشته‌اش با کوکایین و الکل در دهه ۱۹۸۰ صحبت کرده و در سال ۲۰۰۶ هم برای استفاده بیش از حد از الکل به یک مرکز بازپروری مخصوص الکلی‌ها رفته بود. او در همان زمان در مصاحبه‌ای گفته بود: اعتیاد صبر می‌کند. در آرامش منتظر لحظه‌ای می‌ماند که شما به خود می گویید فعلا همه چیز خوب است، من خوبم، اما بعد از آن به سرعت متوجه می‌شوید که هیچ چیز خوب نیست.

رابین ویلیامز اخیرا با سریال «دیوانه‌ها» به تلویزیون بازگشته است و در مقابل سارا میشل گلار به نقش‌آفرینی می پردازد. این سریال توسط دیوید ای کلی ساخته شده بود و از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد. ویلیامز برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد جوایز انتخاب مردمی هم شد، اما در ماه می و بعد از یک فصل این سریال کنسل شد.
کد مطلب: 39638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *