۰
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
در مراسم معارفه زندگي نامه اش

کين:ميخواستم به دروغ هاي فرگوسن پاسخ بدهم

روي کين، کاپيتان سابق منچستريونايتد، در مراسم رونمايي از کتاب جديدش، اعلام کرد که يکي از دلايل انتشار اين کتاب، پاسخ به اظهارات دروغ سرالکس فرگوسن در کتاب زندگي نامه اش، بوده است.
کين:ميخواستم به دروغ هاي فرگوسن پاسخ بدهم
انتشار زندگی نامه فرگوسن که سال گذشته منتشر شد، جنجال های زیادی ایجاد کرد. او در آن کتاب، در مورد شاگردان سابقش، از جمله روی کین، هم ادعاهایی را مطرح کرده بود که کمک مربی فعلی استون ویلا، به آنها پاسخ داد.
بخش هایی از این کتاب در چند روز گذشته در رسانه ها منتشر شد و کین امروز در مراسم معارفه کتابش، بار دیگر روی آنها تاکید کرد. او به خبرنگاران گفت:" آیا فرگوسن را می بخشم؟ سوال خوبی است. مطمئن نیستم. فوتبال دنیای کوچکی دارد و فکر می کنید که ممکن است بار دیگر سر راه هم قرار بگیرید.
ما با هم اختلاف نظرهایی داشتیم اما پس از انتشار آن کتاب، خیلی ها شروع به گفتن مزخرفاتی کردند. ما تیم فوق العاده ای داشتیم و خیلی ها را سرگرم کردیم. به همین دلیل، انتقاد از بازیکنان به آن شکل، نه تنها من، کسانی که موفقیت های زیادی را برای او رقم زدند، به نظر من اشتباه بود.






او از بازی ما میلیون ها دلار درآمد کسب کرد، برایش مجسمه ساختند و بخشی از ورزشگاه الدترافورد به نام او شد. اما از کسانی که این موفقیت ها را برایش به دست آوردند، انتقاد می کند. این اشتباه است.
کسانی که در طول دوران حرفه ای ام بیش از همه به من کمک کردند، هم تیمی هایم بودند؛ بازیکنانی مانند استیوارت پیرس، استیو بروس و گری پالیستر. من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. من واقعا برنامه ای برای نوشتن کتاب نداشتم. در حالی که پیشنهادهای زیادی به من شده بود. اما بعضی ها دروغ های زیادی در مورد من گفتند. این فرصتی بود تا به آن صحبت ها واکنش نشان بدهم."
کد مطلب: 42119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *