۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
پاسخ خاتمی به اظهارات وزیرخاجه عربستان:

شما نه تنها بخشی از مشکل، بلکه تمام مشکل هستید

حجت الاسلام و المسلمین احمد خاتمی در واکنش به اظهارات سخیف و نادرست وزیر خارجه عربستان مبنی بر این‌که ایران بخشی از مشکل است و نه راه حل، گفت:‌ شما نه تنها بخشی از مشکل، بلکه تمام مشکل هستید.
شما نه تنها بخشی از مشکل، بلکه تمام مشکل هستید
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه های دوم نماز جمعه تهران اظهار کرد: ما عصبانیت عربستان را درک می کنیم، چون میلیاردها دلار برای سرنگونی دولت سوریه خرج کردند و ناکام شدند و میلیون ها دلار در عراق هزینه کردند و به کامشان نرسیدند. پس بیچاره و عقده ای هستند و عقده شان را با فحش به ایران دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه عربستان افزود:‌دست پیش را می گیرند تا پس نیفتند، اما کسی نیست که نداند گروهک داعش با دلارهای نفتی آنها تولید شد و هر تروری درجهان اسلام صورت می گیرد با حمایت دلارهای نفتی آنها است و از خزانه قارونی شان مسلمانان مظلوم به خاک و خون کشیده می‌شوند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به صدور حکم اعدام آیت الله شیخ باقر نمر در عربستان گفت:‌جرم او این است که از انقلابیون بحرین حمایت کرده و از ولایت فقیه می گوید و معتقد است شیعه در عربستان حق حیات دارد.

وی با بیان این‌که صدور حکم اعدام آیت الله شیخ باقر نمر در عربستان ظالمانه و جائرانه است افزود: مقامات حقوق بشری که از حکم اعدام آدم کش ها در نظام جمهوری اسلامی انتقاد می‌کنند ، به این حکم اعتراضی نکردند و این نشان دهنده حقوق بشر آمریکا پسند است.

خاتمی خطاب به دولت عربستان گفت:‌ این لقمه به راحتی از گلویتان پایین نمی رود، چون اعدام این روحانی آزاده عواقب و هزینه بسیار سنگینی برای شما دارد.

سیداحمد خاتمی خطیب امروز نماز جمعه تهران در بخش دیگری از خطبه های خود به فتنه ۸۸ شاره گفت این فتنه یک زخم کهنه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتنه‌ ۸۸ در حقیقت مقابله با جمهوریت نظام بود گفت: احساس می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهند بگویند فتنه چیزی نبوده است و از آن قبح‌زدایی کنند، در حالی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند فتنه خط قرمز ماست.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: فتنه‌گران می‌خواهند مجوز داده شود و در مجالس خود، خلاف امنیت ملی نظام عمل کنند. من به این جماعت قلیل می‌گویم حماسه‌سازان ۹ دی زنده و در صحنه‌اند.

خاتمی گفت: به آنها می‌گویم آن مردم عزیزی که حماسه باشکوه ۹ دی را در تهران و در همین میدان انقلاب آفریدند و یکپارچه گفتند «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، این حماسه‌سازان نخواهند گذاشت قلیلی از فتنه‌گران میدان‌داری کنند و با تمام وجود در مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات از روز تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و تحرکات شیطنت‌آمیز دشمنان علیه انقلاب پیوسته زیر دید این عزیزان بوده است. بسیاری از توطئه‌ها را رصد و در نطفه خفه کرده‌اند. منزوی کردن جریان نفاق در عرصه امنیتی حاصل کار این عزیزان است. دستگیری ریگی این سردسته آدمکش‌ جنوب شرق کشور کار بسیار بزرگ وزارت اطلاعات و برخورد با سایت‌های تفرقه‌افکن از حسنات این وزارت به حساب می‌آید.
کد مطلب: 42315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *