۰
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰

نکونام: این اتفاق تکرارشود از اوساسونا می‌روم

بازيکن ايراني اوساسونا از دست مسئولان تيمش ناراحت است.
نکونام: این اتفاق تکرارشود از اوساسونا می‌روم
به نقل از رسانه های اسپانیایی، جواد نکونام که به خاطر مشکلات اداری مربوط به ویزایش، با چند روز تاخیر به اسپانیا برگشت، بعد از حضور در تمرینات اوساسونا، در یک کنفرانس خبری درباره دلیل تاخیرش توضیح داد.

او که کاملا از شرایط به وجود آمده ناراحت است گفت: من در شرایطی اینجا هستم که حتی خط تلفنم هم قطع شده و تمام حسابهای بانکی ام مسدود شده است. در قرارداد من با باشگاه اوساسونا، این باشگاه موظف بوده تمام مالیات من تا قبل از سال ۲۰۱۱ را پرداخت کند اما از آنجایی که باشگاه هیچ پولی ندارد، آنها این کار را انجام نداده اند. شرایط اوساسونا برای من قابل درک است اما اینکه حالا حساب بانکی من هم مسدود شده باشد اصلا قابل قبول نیست"

کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه صحبتهایش درباره پیشنهادی صحبت کرد که می توانست او را از اوساسونا جدا کند: من به مدیران باشگاه گفتم که اگر قرار به پرداخت پولی نیست من می توانم به تیم دیگری بروم. باز هم می گویم که مشکلات باشگاه را درک می کنم اما دوست دارم مردم هم در جریان اتفاقات باشند. اگر باشگاه فکر می کند که با جدایی من، به اوساسونا کمک می شود، من مشکلی با این قضیه ندارم اما دوست دارم در اوساسونا بمانم و اینجا بازنشسته شوم.
کد مطلب: 44611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *