۲
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
مهندس جلودارزاده در جمع اعضای سازمان جوانان و دانشجویان حزب مردم سالاری:

معیشت و اشتغال را در راس برنامه های خود قرار می دهیم

مهندس سهیلا جلودارزاده با بیان اینکه تفکر خلاق در جامعه زمانی محقق می شود مگر با حضور مردم و جوانان گفت: مجلسی باید تشکیل شود که تفکر خلاق را در جامعه احیا کند.
عکس : الهام درفشی - فریادگر
عکس : الهام درفشی - فریادگر

مهندس سهیلا جلودارزاده با بیان اینکه تفکر خلاق در جامعه زمانی محقق می شود مگر با حضور مردم و جوانان گفت: مجلسی باید تشکیل شود که تفکر خلاق را در جامعه احیا کند.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مهندس سهیلا جلودار زاده در جمع اعضای سازمان جوانان و دانشجویان حزب مردم سالاری در همایش امید جوانان به گام دوم اصلاح‌طلبان که در محل این حزب برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات پیش رو گفت: این مجلس باید در فکر و عمل اصلاح طلب باشد. امروزه ما در فکر، اصلاحاتی را انجام داده ایم که این اصلاحات را باید در عمل هم انجام بدهیم و آن را به نتیجه برسانیم. در دولت قبلی ما با شعارهایی مانند اینکه تحریم ها هیچ غلطی نمی کنند دیدیم که تحریم ها غلط ها کردند و شرایطی را ایجاد نمودند که امروزه جامعه ما درگیر آن است.

وی با بیان اینکه شرایطی که در دولت قبلی ایجاد شد، موجب شد که استعدادها و تفکر خلاق در جامعه از بین برود گفت: در آن زمان شرایطی فراهم شد که راه رشد بر استعدادها و افرادی که تفکر خلاق داشتند بسته شد و آنها را از چرخه علم، سیاست و تصمیم گیری خارج کرد. 

جلودارزاده با تاکید بر اینکه باید تفکر خلاق را در جامعه احیا کرده و به آن دامن بزنیم یادآور شد: این امر نیز محقق نمی شود مگر با حضور و قدرت تصمیم گیری جوانان این مرز و بوم. شرایط فعلی چندان ایده آل نیست اما باید بدانیم که در دوم خرداد مردم با حضور گسترده شان در انتخابات موجب شدند که اثر هر گونه کارشکنی از بین برود. من در همان زمان یادآور شدم که مردم باید به گونه ای به پای صندوق های رای بیایند که سیلاب بوجود بیاید تا هر گونه سدی را در جلوی اراده خودشان از بین ببرد و  در دوم خرداد همین اتفاق افتاد.

این کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم افزود: در این انتخابات هم مردم باید با حضور پرشورشان سیلابی به راه بیاندازند که دیگر هیچ چیزی در مسیر آنها تاثیر نداشته باشد و نمایندگانی با استقلال رای به مجلس روانه کنند. ما در این مرحله نیاز داریم که معیشت و اشتغال مردم را در راس برنامه های خود قرار بدهیم چرا که مردم واقعاً به سختی زندگی می کنند.

کد مطلب: 54388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *