۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۳
معاون وزارت کار خبر داد:

بیشترین سهم بیکاری برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

بیشترین بیکاران، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که باید با مشاوره، مدیریت و ایجاد فضایی مناسب بتوانند به کارآفرینی بپردازند پایداری و مردمی بودن ازمزیت های اصلی ادارات تعاونی به شمار می رود که اگر با مدیریت خوبی همراه باشد موفقیت آمیز خواهد بود
 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تحریم های موجود، مساله تعاون در این برهه از زمان بسیار اهمیت می‌یابد.

اسدالله عباسی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که متکی به مردم است و مردم سهم خوبی در بخش تولیدی آن دارند.

وی اشاره کرد: تا زمان دولت نهم، ۸۰ هزار تعاونی و تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار تعاونی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: تا سال ۹۴ سهمیه اشتغال در تعاونی ۵ میلیون و ۵۰۰ نفر بوده است و تا کنون ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در تعاونی ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزیت تعاونی گفت: پایداری و مردمی بودن ازمزیت های اصلی ادارات تعاونی به شمار می رود که اگر با مدیریت خوبی همراه باشد موفقیت آمیز خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر شورای هماهنگی در استان البرزتشکیل شود می‌توان با همدلی و همکاری با مسئولین و نمایندگان نتیجه خوبی را رقم زد.

وی گفت: با وجود تحریم های موجود باید متکی و وابسته به خود باشیم و چیزی را که خود تولید می کنیم به آن اهمیت دهیم.

وی با اشاره به بزرگترین مشکل اشتغال تصریح کرد: بزرگترین مشکل اشتغال فرهنگ اشتغال است که باید روی آن به خوبی کار شود.

عباسی اشاره کرد: بیش ترین بیکاران، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که باید با مشاوره، مدیریت و ایجاد فضایی مناسب بتوانند به کارآفرینی بپردازند و در این راستا همه سازمان ها باید با یکدیگر همکاری لازمه را داشته باشند.
کد مطلب: 5679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *