۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵

اقدام نمادین تیم امید نفت برای پلاسکو+عکس

بازیکنان تیم فوتبال امید باشگاه نفت تهران در یک اقدام خیر خواهانه و نمادین، عصر شنبه در ورزشگاه راه آهن تهران با پیراهن جدید که روی سینه آن نوشته شده بود پلاسکو زنده است، اعتراض خود را به عدم ساخت دوباره نماد ملی پوشاک مردانه پلاسکو نشان دادند .
اقدام نمادین تیم امید نفت برای پلاسکو+عکس
بازیکنان تیم فوتبال امید باشگاه نفت تهران در یک اقدام خیر خواهانه و نمادین، عصر شنبه در ورزشگاه راه آهن تهران  با پیراهن جدید  که روی سینه آن نوشته شده  بود پلاسکو زنده است، اعتراض خود را  به عدم ساخت دوباره نماد ملی پوشاک مردانه پلاسکو نشان دادند .
به گزارش مردم سالاری آنلاین، این اعتراض نمادین به همت ناصر فریادشیران، حامی کسبه پلاسکو و  مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران و سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران انجام شد. بیش از 60 هزار نفر از کسبه و مالکین، کارکنان و کارگران ساختمان پلاسکو بعد از آتش سوزی  پرحاشیه و نابودی کامل آن بیکار شدند. مسئولین عالی رتبه کشوری همچون دکتر روحانی ،دکتر  لاریجانی رئیس مجلس،سایر نمایندگان مجلس ،شهردار سابق تهران، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان ،وزیر کشور ،فرماندار تهران ،استاندار تهران ،دکتر ربیعی وزیر کار و...در زمان حادثه خود را به محل ساختمان  پلاسکو رساندند و ضمن همدردی با آتش نشانان شهید که جانشان را بخاطر همین کسبه و کارگران و... به خطر انداخته و شهید شدند دستور پیگیری موضوع را صادر کردند. از همان زمان هماهنگی های زیادی  صورت گرفت و وعده هایی به کسبه داده شد اما بعد از گذشت نزدیک به یکسال از آن واقعه تلخ  که کل اخبار کشور را تحت الشعاع قرار داده بود تاکنون هیچ اتفاق خاصی برای ساخت مجدد پلاسکو از سوی مسئولین امر در دولت و شهرداری و  بخصوص از سوی  بنیاد مستضعفان که نقش تاثیر گذار و غیر قابل انکار وکلیدی  در احداث دوباره  ساختمان پلاسکو  دارد رخ نداده است.
 
کد مطلب: 79396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *