۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶

مهلت ثبت‌نام کسرخدمت ایثارگری تمدیدنشد

جانشین سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد در جلسه امروز مقرر شد تا مهلت ثبت نام متقاضیان کسرخدمت ایثارگری تمدید نشود.
جانشین سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد در جلسه امروز مقرر شد تا مهلت ثبت نام متقاضیان کسرخدمت ایثارگری تمدید نشود.
به گزارش تسنیم، سردار ابراهیم کریمی، با اشاره به برگزاری جلسه جمع‌بندی ثبت نام متقاضیان و تصمیم‌گیری نهایی برای تمدید مهلت ثبت نام برای بهره‌مندی از این قانون اظهار کرد: ساعتی پیش این جلسه به اتمام رسید و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای جمع‌بندی اطلاعات و امتیازبندی متقاضیان برای بهره‌مندی از این قانون و انتخاب 20 هزار نفر مشمول آن وجود ندارد مقرر شد تا فرصت ثبت نام تمدید نشود.
وی با بیان اینکه تا پایان ساعت اداری امروز ایثارگران می‌توانند در دفاتر پلیس + 10 ثبت نام کنند گفت: این فرصت برای متقاضیان استفاده از کسر خدمت ایثارگری تا پایان ساعت اداری امروز دارد و پس از اتمام این فرصت دیگر ثبت نامی انجام نخواهد شد.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا در سال‌ بعد فرصتی برای ثبت نام جاماندگان وجود خواهد داشت یا خیر گفت: هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده ولی احتمال پیش بینی فرصتی در سال آینده برای ثبت نام افرادی که امسال ثبت نام نکرده‌اند وجود دارد.
کریمی خاطرنشان کرد: سازمان نظام وظیفه عمومی هرچه سریعتر نسبت به بررسی شرایط متقاضیان بر اساس اولویت اعلام شده و معرفی 20 هزار نفر در اولویت اقدام خواهد کرد.
کد مطلب: 79938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *