۰
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۶

انتقاد امامی‌کاشانی از گرانی ها

امام جمعه موقت تهران با اشاره به گرانی‌ها و معضلات اقتصادی کنونی تأکید کرد: ‌گرانی‌ها به مردم فشار وارد کرده‌ بنابراین باید مجلس و دولت با هم برای حل این موضوع تصمیم‌گیری کنند.
آیت‌الله محمد‌ امامی کاشانی عصر امروز در مراسم آغاز به کار واحد برادران دانشگاه شهید مطهری شعبه مشهد مقدس در پاسخ به سئوال فارس در ارتباط با معضلات اقتصاد کنونی در جامعه اظهار کرد: گرانی‌ها امروز بر مردم فشار زیادی وارد کرده و بایستی تصمیم‌گیری در این خصوص صورت گیرد؛ هم مجلس در حوزه قانونگذاری و هم دولت در حوزه اجرا و آیین‌نامه‌ها فکری کرده و با هم تصمیم‌گیری کارشناسی کنند تا موضوع حل شود.

وی افزود:‌ رهبر معظم انقلاب چند سالی است که سال‌ها را با عناوین اقتصادی نامگذاری می‌کنند و در این راستا ما نیز باید اقتصاد بیمار را مداوا کنیم که این کار دولت و مجلس است و باید این اهتمام در بدنه‌ها شکل گیرد چرا که در رأس نظام اهتمام نسبت به حل این موضوعات وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که امروز برای تمام دنیا واضح شده حرکت‌های بیداری اسلامی است که نه تنها در جهان اسلام بلکه در سایر نقاط جهان نیز به وجود آمده؛ این حرکت ایدئولوژی و فکر است و آن فکر نیز اسلام است و حرکت کار سیاسی نیست.

وی تأکید کرد: امروز دنیای استکبار و غرب متوجه شده که این فکر دنیا را بیدار کرده و در حال گسترش در تمام دنیاست بنابراین قصد دارند با آن مبارزه کرده و آن را متوقف کنند در حالی که ما بر این اعتقادیم که این مبارزه برای آنها بی‌فایده بوده گرچه مشکلاتی را بر سر راه ایجاد می‌کند ولی قطعاً آنها موفق نمی‌شوند و این حرکت همواره در سراسر دنیا گسترش پیدا می‌کند.

آیت‌الله امامی کاشانی یادآور شد: البته حرکتی که امروز آنها انجام دادند سابقه داشته و در گذشته هم اینچنین حرکاتی را نیز انجام داده‌اند چرا که همواره به دنبال مقابله با اسلام و توقف این بیداری اسلامی هستند در حالی که ما باید بر حرکت خود محکم‌تر و مطمئن‌تر باشیم چرا که این حرکت اثرات زیادی داشته و این اهانت‌ها و حرکت‌های غرب و استکبار نیز ناشی از اثرات حرکت‌های ما تلقی می‌شود.

امام جمعه موقت تهران در خاتمه تصریح کرد:‌ باید توجه داشت که آثار حرکت‌های بیداری اسلامی پا بر جا بوده و روز به روز در سراسر جهان گسترش پیدا می‌کند و قطعاً اقدامات استکبار و غرب بی‌فایده و بی‌نتیجه است و حرکت آنها به سمت هلاکت و نابودی است چرا که هیچ ریشه‌ای ندارد.
کد مطلب: 8080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *