۰
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷

«بکهام» در پی شکار «مسی»

«دیوید بکهام» ستاره اسبق تیم ملی انگلیس که به تازگی در لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) مالکیت باشگاهی را بر عهده گرفته است، برای نخستین فصل حضور تیمش در این مسابقات قصد دارد «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا را شکار کند.
«دیوید بکهام» ستاره اسبق تیم ملی انگلیس که به تازگی در لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) مالکیت باشگاهی را بر عهده گرفته است، برای نخستین فصل حضور تیمش در این مسابقات قصد دارد «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا را شکار کند.
به گزارش ایرنا، روزنامه دیلی میل انگلیس روز یکشنبه در گزارشی نوشت: ستاره افسانه ای منچستر یوناتید 2 هفته پیش سرانجام بعد از گذشت چهار سال، از تایید نام و نشان تیم جدید خود در لیگ برتر آمریکا خبر داد.
تیم اینترمیامی آمریکا که ریاست آن را بکهام بر عهده دارد به تازگی از فهرست خریدهای خود پرده برداری کرد که در آن نام های بزرگی به چشم می خورد اما مدیران این تیم هفته گذشته اعلام کردند که این تیم برای امضای بزرگ ترین قرارداد ممکن که همان کشاندن مسی به آمریکا است، متقاعد شده اند.
مسی که تا پایان فصل 2020 – 2021 با آبی اناری پوشان قرارداد دارد، تابستان گذشته 33 ساله شد و با توجه به این موضوع احتمال دارد در صورت مطرح شدن پیشنهادی بزرگ از سوی اینترمیامی، هم او و هم کاتالان ها وسوسه شوند.
براساس اظهارات منبعی نزدیک به تیم بکهام، تاکنون هیچ تماسی با مسی و هیچکدام از بازیکنان اعلام شده منتسب به باشگاه برقرار نشده است اما این منبع اذعان کرده است که برنده 5 بار توپ طلای جهان بزرگ ترین قراردادی است که در صورت وسوسه شدن وی در مسیر پیوستن به این تیم تازه وارد قرار دارد.
با این حال، مسی پیش از این از تمایل خود برای پایان دوران فوتبالی خود در نیوکمپ خبر داده بود.
علاوه بر این، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای از احتمال پیوستن به باشگاه دوران کودکی خود در آرژانتین نیز خبر داده بود که البته امکان عملی شدن آن با توجه به تنش های بوجود آمده بین او و تیم ملی آرژانتین کمرنگ است و حالا، بازی کردن در تیم بکهام در ایالت میامی آمریکا، جایی که 70 درصد جمعیت آن را بومیان آمریکای لاتین تشکیل می دهند، مسلما آزادی های بیشتری در اختیار مسی و خانواده اش قرار خواهد داد و می تواند به مقصد پایانی دوران فوتبالی این ستاره تبدیل شود.
در حال حاضر بیشتر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نوپای آمریکا را بازیکنانی تشکیل می دهند که در پایان دوران فوتبالی خود هستند و اینترمیامی می تواند با سنت شکنی، مرزها را از این حیث بشکند.
کد مطلب: 94071
برچسب ها: مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *