۰
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۳

مراسم شب تاسوعا در آتن برگزار شد

مراسم شب تاسوعای حسینی(ع) در مراکز فرهنگی و نمازخانه های شهر آتن برگزار شد.
مراسم شب تاسوعای حسینی(ع) در مراکز فرهنگی و نمازخانه های شهر آتن برگزار شد.
به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، مراسم شب تاسوعای حسینی و رشادت های یاران با وفای امام حسین(ع) در حفظ و صیانت ازآرمان دین اسلام در مراکز فرهنگی و تکایا با حضور پرشور عاشقان امامت و ولایت برگزار شد.
مراسمی به همین مناسبت در امام بارگاه جعفریه شیعیان پاکستانی واقع درجنوب و غرب شهرآتن پس از اقامه نماز جماعت به امامت ' سید محمد حسین موسوی' امام جماعت این امام بارگاه برگزار شد.
امام جماعت امام بارگاه جعفریه رشادت های امام حسین(ع) و یاران باوفایش را عامل احیا دین حضرت محمد (ص) عنوان کرد.
وی به عدالت خواهی امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و خاندان فاسد معاویه اشاره کرد و ادامه داد: آن بزرگوار جان خود و عزیزانش را در طبق اخلاص گذاشت تا دین اسلام و بشریت را از ظلم و جور نجات دهد و امروز جهان اسلام فقط با پیروی از مکتب امام حسین(ع) می تواند از جنایاتی که بیش از هر زمان بر جهان اسلام وارد می شود، رها کند.
همچنین مراسم دیگری در گلزار حضرت زینب(س) در غرب آتن و در مهدیه افغان ها و در دیگر مراکز فرهنگی و اسلامی برگزار شد و سخنرانان بر فلسفه قیام امام حسین (ع) و یاران ایشان در کربلا و ضرورت پیروی از آموزه های قیام آن امام همام برای امروز جهان اسلام تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، در مراسم شب تاسوعای حسینی در مرکز فرهنگی ایران حجت الاسلام' مفید کیانی نژاد' در سخنانی به تبیین مظلومیت امام حسین(ع) پرداخت.
در این مراسم ' مجید مطلبی شبستری' سفیر کشورمان در یونان، کارکنان سفارت به همراه خانواده هایشان و جمعی از ایرانیان مقیم حضور داشتند.
کد مطلب: 94244
برچسب ها: تاسوعا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *