۰
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲

درخواست جالب بازیکنان فوتبال پنج‌نفره

بازیکنان فوتبال پنج نفره از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردند که با ورزشکاران این رشته همانند مدال آوران پارالمپیک توکیو رفتار کنند.
بازیکنان فوتبال پنج نفره از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردند که با ورزشکاران این رشته همانند مدال آوران پارالمپیک توکیو رفتار کنند.
به گزارش ایسنا، در نشستی که امروز با حضور شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و بازیکنان فوتبال پنج نفره در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، بازیکنان فوتبال پنج نفره پس از منتفی شدن اعزام آنها به بازیهای پارالمپیک توکیو از مسوولان کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردند که با آنها همانند مدال آوران پارالمپیک رفتار کنند.
بهزاد زادعلی اصغر بازیکن تیم فوتبال پنج نفره در این باره گفت: در این نشست هادی رضایی قبول کرد که در خصوص عدم اعزام فوتبال پنج نفره به توکیو کوتاهی صورت گرفته و به همین خاطر خواستار تجدید نظر در سیاست خود شدند.
وی افزود: چون کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه جواب قانع کننده ای نداشت، بازیکنان فوتبال پنج نفره نیز پیشنهاد دادند که باید با ورزشکاران این رشته همانند مدال آوران پارالمپیک رفتار کنند. البته قرار بر این شد تا دوشنبه هفته آینده این پیشنهاد در هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک مورد بررسی قرار بگیرد و سپس پاسخ خود را اعلام کنند.
زادعلی اصغر اضافه کرد: اگر کمیته ملی پارالمپیک تا هفته آینده جواب قانع کننده‌ای به ما ندهد دوباره برای گرفتن حق خود جلوی وزارت ورزش و جوانان تجمع خواهیم کرد.
هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز با تایید این خبر اظهار کرد: این پیشنهاد باید در هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته و همچنین وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار بگیرد تا تصمیم نهایی گرفته شود. البته جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک ۱۹ اسفند است اما سعی می کنیم تا هفته آینده این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهیم.
وی در پایان پیرامون این پرسش که وضعیت رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو چه زمانی مشخص می شود، گفت: در حال حاضر به جز والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و فوتبال پنج نفره که وضعیت آنها برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص شده است، سایر رشته ها تا اردیبهشت سال آینده فرصت دارند تا شرایط اعزام آنها را نهایی کنیم.
کد مطلب: 124071
برچسب ها: پارالمپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *