۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۵

سوال از رئیس جمهور پا برجاست

امروز جلسه غیرعلنی درخصوص طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس برگزار شد و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان تصمیم نهایی بر طرح سوال از رئیس جمهور قرار گرفت.
 حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده گفت: طرح سوال از رئیس جمهور پابرجاست.
نماینده مردم شهرستان مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه با بیان این مطلب به ایلنا گفت: امروز جلسه غیرعلنی درخصوص طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس برگزار شد و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان تصمیم نهایی بر طرح سوال از رئیس جمهور قرار گرفت.
این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی تعلل دولت در قضیه افزایش ارز، گفت: این قضیه کاملا صحیح است و دولت پاسخگوی اقدام خود باشد.
او تاکید کرد: اگر ارز را در جاهای ضروری مصرف می کردند و مازاد ارز ذخیره شده بود ما امروز این مشکل را نداشتیم.
سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین توجیهات دولت مبنی بر ایجاد گرانی ها بخاطر تحریم را رد کرد و گفت: عدم مدیریت صحیح موجب این مشکل شده است.
دخیل عباس زارع زاده گفت: بدترین تحریم ها در زمانی بود که نفت ۹ دلار بود و کشور با نیازهای شدیدتر از زمان حاضر را داشت ولی شاهد جهش تورمی در جامعه نبودیم.
این نماینده مجلس معتقد است: هدفمندی یارانه ها بصورت صحیح مدیریت نشد، بُعد تولید کشور نادیده گرفته شد و منابع کشور به سمت مصرف رفت.
وی در عین حال گفت: با توجه به شناختی که از رئیس جمهور وجود دارد، سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم چراکه جلسه سوال موجب التهاب جو سیاسی جامعه خواهد شد.
کد مطلب: 12973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *