۱
۰
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

اعتماد خدشه‌دار شده مردم به بورس ترمیم شود

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خواستار اتخاذ سیاست هایی برای جلوگیری از ریزش بازار سرمایه و فقیر شدن قشر متوسط جامعه شد.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خواستار اتخاذ سیاست هایی برای جلوگیری از ریزش بازار سرمایه و فقیر شدن قشر متوسط جامعه شد.
به گزارش ایسنا، علیرضا ورناصری در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: بنا بر اصل ۲۲ قانون اساسی جان، مال، مسکن و حیثیت مردم دارای مصونیت است. آقای رییس جمهور شما که بر اساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی بعد از مقام معظم رهبری عالی ترین مقام رسمی کشور هستید، مکلف به اجرای قانون اساسی می باشید.
وی در ادامه اظهار کرد: با فضاسازی و تبلیعات گسترده بورس را مکانی امن برای سرمایه گذاری معرفی کردند و این بازار را که ماهیتا ریسک آمیز است، بازاری مطمئن برای سرمایه گذاری جلوه دادند و  باعث شدند تا مردم سرمایه های خرد خود را به بورس بیاورند و تمام نقدینگی جامعه را به این بازار هدایت کردتد.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس تصریح کرد: مردم در این وضعیت اقتصادی که امید خود را برای درآمدزایی از دست داده بودند، سرمایه های خود را به بورس آوردند اما با ریزش بورس دارایی و سرمایه مردم به باد رفت.
ورناصری در پایان تاکید کرد: با سیاست های اجرایی به دور از تبلیغات جلوی ریزش این بازار و فقیر شدن طبقه متوسط جامعه را گرفته و اعتماد خدشه دار شده مردم را ترمیم کنید.
کد مطلب: 139943
برچسب ها: بورس مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد
United States
واقعا باعث شرمندگى و خسران است دولت به جاى خيمه شب بازيهاى بورس بايد مردم را در شراکت هاى واقعى و ملموس شرکت دهد. مردمى که با فروش دارائى و منزل پولى فراهم مى آوردند و آنرا در سازمانى مافيائى به نام بورس قرار مى دهند و تصور شيرين برايشان به وجود مى آيد که بورس حلال مشگلات است و سود هاى حلال نصيب سرمايه گذاران مى کند. اين همه کمبود در صنايع و کشاورزى وجود دارد که مى تواند با کمک دولت و مردم خرده سرمايه گذار کارآفرينى و توليد در بخش کشاورزى و صنعتى انجام شود. وقتى که صحبت از خودکفائى مى شود بايد به گونه عملى کار را انجام داد ولى متاسفانه اينها تمام بسان رويا مى ماند زيرا ما در کشورى زندگى مى کنيم که ۲ دولت در آن حکم مى رانند که هر کدام متضاد ديگرى است.