۱
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱

با سه محضر عقد مجلل آشنا شوید

در اواخر فصل سرما هستیم و کم‌ کم به فصل خوش آب و هوای بهار نزدیک می‌شویم . ممکن است بسیاری تمایل داشته باشند تا مراسم خود را در یک محضر عقد با فضای باز برگزا نمایند. از قدیم تا به اکنون بسیاری از مراسمات عقد و عروسی را به این ایام زیبا و با طراوت موکول می‌کنند. به همین خاطر به فصل بهار فصل عروسی نیز می‌گویند.

حال اگر این مجالس مهم عقد عروسی به جای برگزاری در یک سالن و تالار سرپوشیده و بسته در یک تالار و محضر عقد فضای باز برگزار شوند و شرایط جوی مناسب باشد و المان‌های طبیعی نیز در دسترس باشند؛ بسیار شگفت انگیز و رویایی خواهد بود و خاطره ای شیرین برای شما و مهمانان حاضر در مراسم شما خواهد ماند و فیلم وعکسی که از آن به یادگار خواهد ماند در بهترین و زیباترین شرایط خواهد بود.
البته ناگفته نماند که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا اقبال مردم به برگزاری مراسم عقد در فضای باز نسبت به گذشته بیشتر شده است چرا که در محیط باز امکان انتقال ویروس بسیار کم است و مهمانان شما با خیالی آسوده تر در مراسم جشن عقد شما حاضر می شوند.
اگر شما هم خواهان برگزاری جشن عقد در فضای باز هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم در این مطلب متفاوت‌تر از سایر مقالات راجع به برگزاری مجالس عقد در فضای باز و باغ تالار صحبت کنیم.

ویژگی‌های محضر عقد در فضای باز
 
یکی دیگر از مجالس شادی که در فضای باز و در باغ انجام می‌گیرد، مراسم عقد است. در چند سال اخیر بسیاری از زوجین جوان برگزاری مجالس خود را در روف گاردن و فضاهای باز برگزار کرده‌اند. این طریقه همچنان ادامه دارد و شرایط پاندمیک حاکم بر جامعه نیز به خودی خود تاثیر بسزایی در ادامه این روند داشته است.

به همین خاطر خود این مجموعه‌ها که خدمات عقد و عروسی را ارائه می‌دهند، به کیفیت امکانات و خدمات خود افزوده‌اند. هر کدام از سالن‌های عقد با فضای باز و محضرهای عقد در تلاش هستند که بهترین تشریفات مجالس عقد و عروسی را ارائه دهند.

چیدن سفره عقد و برگزاری جشن عقد در باغ و فضای باز
 
تصور کنید روز عقد شما فرا رسیده است و دست در دست همسر خود با شور و شوق زیاد در میان کف زدن و هلهله مهمانان به مکان برگزاری عقد خود وارد می‌شوید.
مکان انتخابی شما محیط و محوطه کاملا سرسبزی است که با نور طبیعی روشن شده‌ است. درختان محوطه مجلس عقد شما با ورود شما برگ‌های خود را به رقص در آورده‌اند و شما در کنار درختان و گل‌های طبیعی به راه خود ادامه می دهید. در این فضا به معیارها و فانتزی‌هایی که همیشه در ذهن خود پرورانده‌اید مواجه می‌شوید.
از دور این منظره را می‌بینید که سفره عقد شیک و خاص شما با بهترین ظروف و چیدمان لوکس، در زیر نور خورشید یا نور مهتاب به بهترین شکل پهن شده است.
موسیقی دل‌نواز و رمانتیک که برای سلیقه شما انتخاب شده است، به طور زنده در فضا پخش می‌شود. صدای شرشر آب‌نما با هلهله و خنده مهمانان در موسیقی زنده طنین افکنده و شما را به وجد می‌آورد.
کارکنان و کادر با تجربه باغ با رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی، با رفتار مناسب و شایسته از عزیزان و مهمانان شما به بهترین نحو پذیرایی به عمل می‌آورند.
عاقد مهربان با روی خوش منتظر شما است که عقد رسمی شما را در همین مکان رویایی و زیر سقف آسمان به ثبت برساند.
عکاسان حرفه‌ای مستقر در مجموعه از بهترین زوایا و در بهترین لوکیشن‌های دیزاین شده، از شما فیلم‌برداری می‌کنند و عکس‌های شیک و ماندگاری را از بهترین لحظات شما به ثبت می‌رسانند.
هنگام نشستن در جایگاه عقد که با زیباترین طرح‌ها و دیزاین‌های روز تزئین شده است، با چشم انداز زیبایی که در پیش روی خود دارید به همسر ایده‌آل خود بله را می‌گویید.
 خیالتان هم از همه چیز راحت است و مطمئن هستید که بهترین روز زندگی شما به شیوه‌ای کاملا رویایی و لاکچری در حال برگزار شدن است و زبان زد مهمانان خواهید شد....



بهتر است از این رویا بیرون بیاید! چون در واقع همه این موارد که ذکر کردیم رویا نیست و تمامی نکات ریزی که به آنها اشاره شد با جزئیات کامل آن واقعیت محض است.
 با برگزاری مراسم عقد خودتان یا عزیزان‌تان در فضای باز و باغ عروسی؛ قاب زیبایی که با هم تصور کردیم برای شما مهیا خواهد شد. مدیریت محضرهایی که دارای سالن عقد فضای باز هستند، رویای زوجینی که خواستار مجلس عقد کوچک و رویایی در فضای باز هستند را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

هزینه محضر عقد در باغ و فضای باز
شاید با خود بگویید برگزاری مراسم عقد در محضر عقد فضای باز شامل هزینه‌های بیشتری می‌شود.
واضح است که تشریفات عقد و عروسی در همه حال شامل هزینه‌هایی می‌شود. حال اگر این عقد در باغ و محضر با فضای باز باشد، مشمول هزینه‌های بیشتری می‌شود. چراکه با توجه به خدمات لوکس و تشریفات بروزی که ارائه می‌دهند در قبال آن نیز مسلما هزینه بیشتری نیز وصول خواهند کرد.
سالن با ظرفیت کم برای عقد
نگران نباشید هنوز زود است که بخواهید به خاطر هزینه از رویای خود دست بکشید!
برای این منظور که همه اقشار جامعه بتوانند از برگزاری عقد لوکس در باغ و فضای باز برخوردار باشند، راه حل مناسبی وجود دارد. محضر عقد با ظرفیت کم!
سالن‌های با ظرفیت کم برای مراسم عقد کوچک گزینه مناسبی هستند. برای اینکه افرادی هستند که خواهان برگزاری عقد با هزینه کمتری می‌باشند و خواستار برگزاری یک مجلس عقد خودمانی هستند.
در این سالن‌های کم ظرفیت خدمات و تشریفات مجالس با کیفیت بالا ارائه می‌شود. اما با توجه به ظرفیت کم آن و حظور کم مهمانان هزینه کمتری دریافت خواهد شد و مقرون به‌صرفه می‌باشند. البته این گزینه منوط به شرایط و خدمات و کیفیت محضر عقد است.
این سالن‌های با ظرفیت کم برای مراسمات دیگری همچون جشن تولد،  جشن دندونی، جشن تکلیف، سالگرد ازدواج، جشن‌های اداری، سمینار، همایش‌ها و میتینگ‌ها بسیار مناسب هستند و امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 مراسم عقد کوچک در فضای باز
مراسم عقدکنان مجلسی خودمانی است که از بزرگترها و اقوام درجه یک و نزدیک به عروس و داماد تشکیل می‌شود.
از آنجایی که جشن عقد یک مراسم بسیار رسمی است، اغلب با حضور مهمانان کمی برگزار می‌شود. به همین جهت برخی از زوجین به دنبال برگزاری مراسم عقد کوچک در فضای باز هستند.

رای همین منظور بسیاری از مجموعه سالن‌های عقد در تهران از سالن‌های سرپوشیده و فضای باز کوچکتر با ظرفیت کم برای عقد برخوردار هستند.
کوچک بودن محضرعقد و ظرفیت کم آن دلیل بر کمبود خدمات و تشریفات آن نیست. این سالن‌های کوچک به بهترین شکل خدمات خود را ارائه می‌دهند.
در ادامه مقاله به معرفی سه سالن عقد لوکس و با شکوه در تهران می‌پردازیم که دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به مواردی که در بالا ذکر کردیم، هستند.
خانه عقد لکسون
خانه ویلایی و لوکس لکسون در زعفرانیه دارای تمامی امکانات و اکسسوری‌های خاص برای برگزاری عقد باشکوه  در فضای باز است. این محضرعقد مجلل با ظرفیت مناسب امکان پذیرایی، موسیقی زنده، عکاسی و فیلم‌برداری از مراسمات داخل مجموعه را دارا می‌باشد.
خانه عقد لکسون در کنار فضای باز بسیار شیکی که دارد، از بهترین تیم تشریفات و خدمات بهره‌مند است. جای پارک مناسب همراه با سفره عقد شکیل و تیم آرایشگر حرفه‌ای با مدیریت منظم و متعهد از دیگر  امکانات به‌روز خانه عقد مجلل لکسون در تجریش و زعفرانیه است.
محضر و سالن عقد عمارت ایرانی
یکی از سالن‌های مجلل عقد در فضای باز تهران که می‌تواند روز عقد شما را به صورت رویایی برگزار کند؛ محضر ازدواج و عقد عمارت ایرانی است. این عمارت مجلل دارای فضای باز کاملا لوکس و لاکچری در کنار استخر با دیزاین طراحان حرفه‌ای می‌باشد که عکس مجالس عقد شما را در هر برهه زمانی بروز و مدرن نگاه می‌دارد. نورپردازی حرفه‌ای، پذیرایی مناسب، دسترسی آسان، ظرفیت متنوع مهمان، دکوراسیون و تجهیزات مدرن، خدمات و تشریفات حرفه‌ای با مدیریت متعهد و منظم از دیگر نکات بارز سالن عقد ایرانی در خیابان فرشته و شمال تهران می‌باشد.
خانه عقد نیکی
دیوارهای شیشه‌ای در کنار آب ‌نما در محوطه شیک و لاکچری خانه عقد نیکی، جشن عقد هر زوجی را به مراسمی بسیار رویایی تبدیل خواهد کرد. دیزاین اروپایی خانه عقد نیکی با چینش شیک سفره عقد همراه با موسیقی زنده در کنار آب‌ نما حسی بی‌بدیل در عروس و داماد و مهمانان ایجاد خواهد کرد که تا مدتهای مدید از آن یاد شود. در محضر عقد نیکی امکان ثبت عقد رسمی، لوکیشن خارق‌العاده، پذیرایی بی‌نظیر، مدیریت و کادر باتجربه از  شاخصه‌های قابل توجه خانه عقد نیکی در غرب تهران می‌باشد.












 
کد مطلب: 145275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *