۰
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

توصیه های مهم به قبل از سفر به شمال

مهم نیست که کدام ماه سال باشد و برای سفر چقدر بودجه و چند روز زمان در نظر داریم، همیشه یکی از مقاصد اصلی سفر برای ما ایرانیان سفر به شمال است.

مهم نیست که کدام ماه سال باشد و برای سفر چقدر بودجه و چند روز زمان در نظر داریم، همیشه یکی از مقاصد اصلی سفر برای ما ایرانیان سفر به شمال است.
اما سفر به شهرهای پرمسافر و شلوغی مانند چالوس، رامسر، کلاردشت، ماسال و... با چالش هایی همراه است که اگر از قبل فکری به حال آن نکنید لذت سفر را برایتان از بین خواهد برد. دغدغه ی پیدا کردن مکانی مناسب برای اجاره ویلا در شمال و اقامت تان در طول سفر، خورد و خوراک و حمل و نقل نکاتی است که اگر برنامه مناسبی برای آن نداشته باشید در طول سفر با چالش های بزرگی مواجه خواهید شد.
مخصوصا اگر قصد داشته باشید تا در ایام تعطیلات و پیک به سفر بروید هیچ بعید نیست با حجم بالای مسافرین، با اتمام ظرفیت اقامتگاه ها و هتل ها و حتی رستوران ها روبرو شوید. پس قبل از شروع برنامه ریزی برای سفر در این مقاله همراه ما باشید.
مراقب کلاهبردارها باشید
پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب با قیمتی متعارف شاید یکی از سخت ترین کارهایست که در سفر علی الخصوص در ایام پیک باید به آن توجه کرد. وضعیت اقتصادی این روزها نیز باعث شده تا با دقت بیشتری هزینه های سفر را مدیریت کنیم. هزینه بالای رزرو هتل ها هم همیشه ما را از اقامت در آن منصرف می کند.
پس چاره چیست! ممکن است آگهی های رزرو سوئیت و اجاره ویلا در شمال و در شهرهای شلوغ مانند اجاره ویلا در چالوس، رامسر، رشت و... تمامی شهرهای ایران را بیش از این در برخی از سایت ها دیده باشید و حتی برای سفر خود قصد رزرو ویلا از میان آگهی های این وبسایت ها را داشته باشید. اما بهتر است بدانید به دلیل ماهیت و قوانین این وبسایت ها نظارتی بر آگهی ها وجود ندارد و افراد زیادی قصد سو استفاده از این فضا را دارند.
قوانین  را بدانید
هرکاری قوانین مخصوص به خود را دارد. قبل از انجام هر کاری بهتر است اطلاعات اولیه ای راجب به قوانین هر چیزی داشته باشید.
رزرو ویلا و اقامتگاه هم از این قاعده مستثنی نیست و قبل از رزرو ویلا و پرداخت هزینه؛ به خوبی قوانین را بررسی کنید تا از مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده برایتان پیش آید جلوگیری کنید.
قصد رزرو از هر سایتی را که داشته باشید در اولین وهله بهتر است مجوزهای قانونی آن را چک کنید و از اعتبار سایت آگاه شوید. هر ملکی در هر وبسایتی قوانین مخصوص به خود را دارد پس قبل از انجام واریزی حتما قوانین هر ملک را مطالعه کنید.
انتخاب زمان مناسب برای سفر را فراموش نکنید!
زمان سفر یکی از دیگر مواردی است که باید قبل از شروع سفر آن را در نظر بگیرید. شلوغی و ترافیک تنها مواردی نیست که با مسافرت در ایام پیک گریبان گیر شما خواهد شد.
سفر در تعطیلات تاثیر قابل توجهی بر روی هزینه های سفر شما خواهد گذاشت، پس برای یک سفر اقتصادی بهتر است قید سفر در تعطیلات و ایام پیک را بزنید.
به طور مثال اگر قصد سفر به ماسال را داشته باشید و قیمت های اجاره ویلا در ماسال را رصد کنید متوجه خواهید شد که هزینه اجاره بهای ویلا و سوئیت ها در ایام پیک چند برابر بیشتر می شود.
یک سفر به یادماندنی با لیدوماتریپ ممکن می شود
برای اینکه بتوانید بهترین اقامتگاه ها را برای سفر خود پیدا کرده و اقامت خوبی را تجربه کنید بهتر است چند روز قبل از شروع سفرتان اقدام به اجاره ویلا کنید.
همچنین بهتر است برای رزرو آنلاین اقامتگاه به دنبال سایتی باشید تا مجوزهای قانونی برای اینکار را داشته باشد و از اعتبار بالایی برخوردار باشد تا با خیالی آسوده بتوانید رزرو خود را انجام دهید. لیدوماتریپ استارتاپی فعال در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه در سرتاسر ایران مشغول به فعالیت است که با وجود مجوزهای قانونی لازم و پیشینه قابل اعتمادش باعث شده تا به رتبه اول وبسایت های رزرو اینترنتی اقامتگاه از سمت کاربران تبدیل شود.
لیدوماتریپ با داشتن بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از400 شهر کشور مجموعه بی نظیری از اقامتگاه ها را در سراسر ایران برای مسافرین آماده کرده است. قصد سفر به هر یک از شهرهای شمالی را که داشته باشید لیدوماتریپ بهترین گزینه ها را برای اجاره ویلا شمال در اختیار شما خواهد گذاشت و به همسفر همیشگی شما در سفر ها تبدیل خواهد شد. قسمت خوب ماجرا این است که تنوع اقامتگاه ها در لیدوماتریپ بالاست. شما می توانید اجاره ویلا در بندرانزلی انجام دهید و یا یک سوئیت کوچک اجاره کنید. پیدا کردن کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم گردی و آپارتمان های مبله در بندرانزلی نیز می تواند جزو انتخاب های شما باشد.
چطور از طریق لیدوماتریپ ویلا اجاره کنیم؟
لیدوما بیش از 7 هزار اقامتگاه را در شهرهای مختلف ایران پوشش می دهد. از اجاره ویلا در رامسر گرفته که یکی از زیباترین و پرگردشگرترین شهرهای شمالی است تا اجاره ویلا و سوئیت در روستاها و شهرهای کوچک در شمال و سراسر ایران می تواند جزو انتخاب های شما باشد.
برای رزرو ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی به صورت آنلاین کافیست وارد وبسایت www.lidomatrip.com  شده و در بخش جستجو نام شهر مقصد، تعداد نفرات و مدت اقامت تان را وارد کنید تا بتوانید اقامتگاهی مناسب برای خود رزرو کنید.
با زدن دکمه جستجو لیست بلندی از اقامتگاه های موجود در شهر برایتان به نمایش در خواهد آمد. عکس و اطلاعات هر یک از واحدها با جزئیات کامل در وبسایت وجود دارد. همچنین می توانید با وارد کردن امکانات و قیمت مورد نظرتان در بخش فیلترها تعداد اقامتگاه ها را محدود کرده و تنها ویلاهایی با امکانات مورد نظر برایتان نمایش داده شود تا انتخاب اقامتگاه راحت تر شود.  
همه این موارد در کنار مطالعه نظرات مسافرینی که قبل از شما در واحد اقامت داشته اند نیز می تواند کمک زیادی در انتخاب مناسب ترین اقامتگاه برایتان داشته باشد.
حالا پس از انتخاب اقامتگاه مورد پسندتان می توانید درخواست رزرو خود را به صورت رایگان ثبت نمایید. پشتیبانان حرفه ای لیدوماتریپ در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.
 
کد مطلب: 146687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *