۰
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷

برنامه ایرانی‌ها در روز دوازدهم المپیک

در روز دوازدهم المپیک توکیو حسن یزدانی که شانس کسب مدال طلا برای ایران است روی تشک می‌رود.
برنامه ایرانی‌ها در روز دوازدهم المپیک
در روز دوازدهم المپیک توکیو حسن یزدانی که شانس کسب مدال طلا برای ایران است روی تشک می‌رود.
به گزارش ایسنا، آزادکاران ایران در روز دوازدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو کار خود را آغاز می‌کنند. حسن یزدانی که شانس اصلی کسب مدال طلا برای کاروان ایران است فردا روی تشک می‌رود. رضا اطری نیز دیگر ملی‌پوش کشتی آزاد برابر رقبای خود قرار می‌گیرد.  همچنین محمدرضا گرایی برای کسب مدال طلای المپیک مسابقه حساسی خواهد داشت.
علاوه بر کشتی، دومین و آخرین نماینده وزنه برداری ایران هم روی تخته می‌رود تا شانس خود را برای کسب مدال امتحان کند. علی داودی برای رسیدن به مدال المپیک رقابت خواهد کرد.
کشتی: 
رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، حدود ساعت ۷:۳۰ صبح در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می رود و در صورت برتری، در یک چهارم نهایی مقابل برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان می رود. زائور اوگویف از روسیه نیز در گروه اطری قرار دارد.
حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو نیز حدود ساعت ۷ صبح در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده استفان ریچموت از سوییس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر می رود. دیوید تیلور رقیب اصلی یزدانی از آمریکا در سمت دیگر جدول قرار دارد و امکان رویارویی این دو تا فینال وجود ندارد. یزدانی در نیمه نهایی به احتمال فراوان با نایفونوف از روسیه مسابقه می‌دهد. ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ این حریف روسی را ضربه کرد.
مسابقات یک هشتم نهایی کشتی آزاد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.  
محمدرضا گرایی هم از حدود ساعت۱۵ و ۱۰ دقیقه در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم فرنگی برابر رقیب اوکراینی قرار می‌گیرد. او آخرین فرنگی‌کار ایران در بازی‌های توکیو است و پیش از این محمد هادی ساروی به مدال برنز رسیده است.
وزنه برداری:
علی داودی، آخرین ملی‌پوش وزنه برداری ایران هم از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در گروه A دسته مثبت ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته می‌رود و با هفت وزنه‌بردار دیگر رقابت می‌کند.
در این دسته لاشا تالاخادزه با رکورد ورودی ۴۶۰ کیلوگرم در این وزن یکه تازی می‌کند. داودی  با ورودی ۴۴۲ کیلوگرم پس از تالاخادزه بیشترین رکورد ورودی را دارد.
کد مطلب: 154420
برچسب ها: المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *