۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴

افزایش مراجعه به بیمارستان های قلب

آمار مراجعات به بیمارستانهای قلب ۳۰ درصد افزایش داشته و در سایر بیمارستانهای عمومی ۱۵ درصد افزایش مراجعه کننده داشتیم که بیشتر آنها به دلیل مشکلات قلبی ریوی مراجعه کرده‌اند.
به گزارش فارس، مرضیه وحیددستجردی صبح امروز در حاشیه افتتاح بخشIVF بیمارستان اکبرآبادی در جمع خبرنگاران در مورد شدت آلودگی هوا اظهار داشت: مردم تا حد امکان سعی کنند تا کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند چون علت ۸۰ درصد آلودگی هوا خودروهای فرسوده است.
وی به خانواده‌ها به ویژه کودکان و سالمندان و آنهایی که بیماری زمینه‌ای قلبی و ریوی دارند توصیه کرد در سطح شهر تردد نکنند.
وحیددستجردی گفت: به ورزشکاران و افرادی که با انجام کارهای پرسرعت مجبورند بیشتر تنفس کنند توصیه می‌کنیم‌ تا حد امکان در این هوا ورزش نکنند و در صورت امکان از تهران خارج شوند.
وی به تمهیدات وزارت بهداشت در وضعیت اضطرار آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: در سطح شهر اتوبوس‌آمبولانس‌هایی را مستقر کرده‌ایم تا در صورت لزوم خدمات ارائه شود.
آمار افزایش مراجعات به بیمارستانها خبر دیگری بود که وزیر بهداشت به آن اشاره کرد و گفت: آمار مراجعات به بیمارستانهای قلب ۳۰ درصد افزایش داشته و در سایر بیمارستانهای عمومی ۱۵ درصد افزایش مراجعه کننده داشتیم که بیشتر آنها به دلیل مشکلات قلبی ریوی مراجعه کرده‌اند.
کد مطلب: 15575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *