۰
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰

عمان مانند گذشته می تواند تبادل پیام کند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ممکن است برخی از دارایی بلوکه شده در بانک‌های عمان آزاد شود. 
عمان مانند گذشته می تواند تبادل پیام کند


فارس نوشت:حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ممکن است برخی از دارایی بلوکه شده در بانک‌های عمان آزاد شود. 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با اشاره به اهمیت ابعاد سفر رئیس جمهور به عمان اظهار کرد: امارت و بحرین اکنون رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی دارند و این منجر شده تا رژیم صهیونیستی حضور فیزیکی برای ناامن کردن منطقه در جنوب خلیج فارس را در ذهن بپروراند. وی افزود: با همکاری پادشاهی عمان با ایران می توان مانع نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه شود.

خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از طرف دیگر قطر هم دیگر کشور عضو شورای خلیج فارس است و می‌تواند با ایران و پادشاهی عمان یک بلوک قدرتمند سیاسی در برابر صهیونیست ایجاد کند و مانع نفوذ شود.

وی با اشاره بر اینکه عمان سال های قبل نیز نقش مهمی در ارتباط با نزدیکی کشورهای دیگر به ایران داشته است، ادامه داد: در گذشته عمان نقش مثبتی در نزدیک کردن و تبادل پیام بین ایران داشته است و اکنون نیر وضعیت عمان همانند سابق است و می‌تواند ایفای نقش کند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: می‌توان دارایی‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های عمان از این سفر با برکت رئیس جمهور ایران به نکته تعادل برسد و ممکن است برخی از دارایی بلوکه شده در بانک‌های عمان آزاد شود.

 
کد مطلب: 164145
برچسب ها: ال هاشم قطر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *