۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷

اهمیت نصب دوربین مدار بسته در منزل

دوربین ساختمان در دنیای امروزی یکی از ملزومات خانه‌های مسکونی و اداری، سازمان‌های خصوصی و دولتی محسوب می‌شود. دوربین ساختمان مزیت‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایجاد آرامش برای افراد است. امروزه با نصب دوربین ساختمان شما در هر نقطه‌ای از دنیا می‌توانید خانه یا شرکت خود را از راه دور کنترل کنید. در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت نصب دوربین ساختمان در منزل بپردازیم.
جلوگیری از وقوع جرم و جنایت
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دوربین ساختمان، جلوگیری از وقوع جرم و جنایت است. نصب دوربین در ورودی ساختمان و درب پارکینگ باعث می‌شود که سارقین با دیدن سیستم امنیتی سریع مسیر خود را کج کنند. 
نظارت بر امور خانه
اگر شما برای تمیزکاری منزل خود یک مستخدم استخدام کرده‌اید، نصب دوربین ساختمان این امتیاز را دارد که می‌توانید از راه دور بر فعالیت‌های او نظارت داشته باشید. هم‌چنین در صورتی که کوتاهی در انجام وظایف او مشاهده کردید می‌توانید به آن هشدار دهید. اگر هم برای نگهداری فرزند خود، یک پرستار استخدام کرده‌اید، نصب دوربین این اهمیت را دارد که می‌توانید رفتار او با فرزندتان را بررسی کرده و از راه دور مراقب کودک خود باشید.
نظارت بر فرزندان و‌ حیوانات خانگی
والدینی که به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند تمام روز در کنار فرزندان خود باشند، با نصب دوربین ساختمان می‌توانند از راه دور مراقب فرزندان خود باشند. هم‌چنین اگر حیوان خانگی دارید و نمی‌توانید او را همه جا همراه خود ببرید. با نصب دوربین مدار بسته می توانید از راه دور او را کنترل کرده و مطمئن شوید که دست گلی آب نمی‌دهد.
نظارت بر اتفاقات خارج از منزل
نصب دوربین ساختمان این مزیت را دارد که شما می‌توانید بر اتفاقات خارج از خانه نیز نظارت داشته باشید. اگر شما متوجه فرد مشکوکی شدید، می‌توانید با استفاده از فیلم‌های ثبت شده در دوربین مدار بسته، پلیس را در جریان بگذارید. هم‌چنین می‌توانید در شناسایی افرادی که از منزل‌تان سرقت کرده یا به ملک شما خسارت وارد کرده‌اند به پلیس کمک کنید.
نظارت منزل از راه دور
اگر قصد رفتن به یک سفر طولانی مدت را دارید و از یک جهت هم نگران امنیت منزل خود در این مدت هستید، با نصب دوربین ساختمان می‌توانید از راه دور همه چیز را کنترل کنید. شما می‌توانید از طریق موبایل، لپ تاپ یا تبلت خود به اینترنت متصل شده و به صورت زنده منزل خود را تماشا کنید.
قیمت دوربین ساختمان
دوربین مداربسته خانه و ساختمان قیمت های مختلفی دارد اما نکته ای که هست این است که در نهایت نصب دوربین مداربسته از نصب تجهیزات امنیتی گران قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
پرفروش ترین دوربین های مدار بسته
دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد که بر اساس تکنولوژی، ظاهر، امکانات و مکان نصب طبقه‌بندی می‌شوند. کاربران می‌توانند با توجه به مکان نصب و نیازشان از بین نمونه‌های موجود در بازار بهترین انتخاب را داشته باشند. دوربین دام و دوربین بولت دو نمونه از پرکاربردترین دوربین‌های ساختمان هستند که به دلیل قابلیت‌هایی که دارند در لیست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دوربین‌ها قرار دارند. در ادامه شما را با قابلیت‌های دوربین مداربسته دام و بولت آشنا می‌کنیم.
قابلیت دوربین مدار بسته دام
  • از ویژگی‌های دوربین دام می‌توان به مقاومت آن در برابر ضربه و فشار اشاره کرد. هم‌چنین این دوربین از استانداردهای  IK08 و IK10  پشتیابی می‌کند.
     طراحی این دوربین به گونه‌ای است که مانع از نفوذ آب و گرد و غبار به آن می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید در محیط‌های خارجی، بدون نگرانی از ورود گرد و غبار و خراب شدن، آن را نصب کنید. هم‌چنین این دوربین مدار بسته به دلیل شکل ظاهری گنبدی در محیط‌های خارجی پرکاربردتر است.
     اگر به دلیل طراحی و دکوراسیون محیط داخلی جای مناسبی برای دوربین مدار بسته پیدا نکردید، دوربین‌های دام به دلیل شکل ظاهری به راحتی روی سقف و گوشه‌های دیوار نصب می‌شوند.
    از دیگر ویژگی‌های دوربین مداربسته دام می‌توان به تغییر زاویه دید با تغییر بدنه اطراف لنز اشاره کرد.
    هم‌چنین نصب دوربین مدار بسته دام نسبت به برخی از نمونه‌های موجود در بازار بسیار راحت است که یک امتیاز محسوب می‌شود.
     
قابلیت دوربین مدار بسته بولت
  • یکی از مهم‌ترین مشخصات دوربین بولت، ضد آب بودن آن است. این دوربین می‌تواند در بدترین شرایط آب و هوایی، تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. این دوربین علاوه بر اینکه بدنه ضد آب دارد، دارای تجهیزات داخلی مقاوم در برابر آب نیز است؛ البته منظور از ضد آب بودن این نیست که شما می‌توانید آن را داخل آب فرو کنید، بلکه فقط مقاوم در برابر بارش باران است.
    از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کرد. طراحی این دوربین به این صورت است که اجازه نفوذ ذرات گرد و غبار را به بخش‌های داخلی نمی‌دهد. توجه داشته باشید اگر اجزای داخلی دوربین برای مدت طولانی در تماس گرد و غبار باشند،  ممکن است باعث افت کیفیت تصویر، کاهش دید و کم شدن طول عمر دستگاه و هم‌چنین از بین رفتن قطعات دوربین شود.
    اگر برای دید در شب به دنبال یک دوربین مداربسته باکیفیت هستید، دوربین بولت بهترین انتخاب است. هر چقدر لامپ‌های مادون قرمز در اطراف لنز بیشتر باشد، وضوح ضبط تصویر در شب این دوربین بیشتر می‌شود. هم‌چنین این دوربین از برد دید در شب خوبی برخودار است.
در این مقاله به اهمیت نصب دوربین ساختمان و قابلیت‌های دوربین مداربسته بولت و دام پرداختیم. همان‌طور که می‌دانید تنوع دوربین ساختمان زیاد است و همین انتخاب را برای شما سخت می‌کند. فروشگاه ورادید با ارائه باکیفیت‌ترین دوربین‌های ساختمان شما را در داشتن یک خرید خوب کمک می‌کند. جهت خرید جدیدترین و باکیفیت‌ترین دوربین ساختمان با قیمت‌های استثنایی به فروشگاه اینترنتی ورادید مراجعه کنید.
کد مطلب: 164885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *