۰
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰

سقوط آزاد قیمت طلا در بازارهای جهانی

 نرخ دلار در هرات هم امروز پایین آمد و همین امر موجب شد قدرت معامله گران افزایشی تهران کم شود . نرخ دلار هرات امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.
سقوط آزاد قیمت طلا در بازارهای جهانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، قیمت دلار ، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۸ شهریور کاهش پیدا کرد .
قیمت دلار عصر امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه در تهران ین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان پایین تر از عصر روز یکشنبه معامله شد. هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در تهران در محدوده ۳۰ هزار و ۵۰۰ تا ۳۱  هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید . 
قدرت معامله گران افزایشی کم شد
نرخ دلار در هرات هم امروز پایین آمد و همین امر موجب شد قدرت معامله گران افزایشی تهران کم شود . نرخ دلار هرات امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد . این قیمت در مقایسه با دیروز ۲۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد . 
دلار سلیمانیه کانال ۳۲ هزار را از دست داد
دلار سلیمانیه امروز کانال ۳۲ هزار تومان را از دست داد . هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار ارز سلیمانیه به قیمت ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله شد که در مقایسه با عصر دیروز ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کرده بود .
نرخ حواله درهم نیز امروز با ۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید . این قیمت در مقایسه با دیروز ۸۰ تومان پایین تر بود و یکی دیگر از دلایل عقبگرد دلار در بازار آزاد تهران ممکن است به همین موضوع برگردد. 
بعد از اینکه اعلام شدعلی باقری، رئیس تیم مذاکره کننده ایران به همراه رئیسی به آمریکا می رودبرخی گمانه زنی ها درباره احتمال گفتگوی مقامات سیاسی ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در بین معامله گران دلار  برجسته شد . 
با این حال ناصر کنعانی در نشست خبری امروز خود گفت برنامه تعریف شده‌ای برای گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در چارچوب این سفر وجود ندارداما این احتمال را رد نمی‌کنم و ایران به صورت طبیعی از هر فرصتی برای بیان دیدگاه‌های خود در موضوعات مورد علاقه دوجانبه و بین‌المللی استفاده می‌‌کند. ایران هیچ وقت میزمذاکرات را ترک نکرده و مذاکرات را به عنوان روش مناسب و منطقی و معقول برای حل وفصل اختلافات می‌داند.
کد مطلب: 175014
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *