۰
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۲

شوک مسی به آدیداس؛پیراهن شماره ۱۰ نیست!

شرکت آدیداس، تولید کننده لباس تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که تمام لباس‌های لیونل مسی در تمام جهان به فروش رفته است.
شوک مسی به آدیداس؛پیراهن شماره ۱۰ نیست!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از SPORT BIBLE،آدیداس، یکی از شرکت‌های تولیدات پوشاک ورزشی اعلام کرد که تمام لباس‌های لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین در سرتاسر جهان در آستانه دیدار فینال جام جهانی به فروش رفته است. 
مسی یکی از نمادهای فوتبال است و تقاضا برای پیراهن‌هایی با نام او به طور چشمگیری در چند روز اخیر افزایش یافته است.
براساس اعلام نشریه اسپانیایی مارکا، پیراهن لیونل مسی بسیار محبوب شده است و کارخانه آدیداس تمامی سایزهای مربوط به پیراهن مسی را به فروش رسانده است. 
آدیداس می‌داند که با قهرمانی آرژانتین تقاضا برای پیراهن‌های این فوق ستاره افزایش خواهد یافت اما آن‌ها انتظار این حجم از محبوبیت و تقاضا را نداشتند. 
فدراسیون فوتبال آرژانتین در نتیجه این اتفاق مجبور شد در واکنش به موج تقاضا و شکایت برای خرید لباس مسی بیانیه‌ای را صادر کند. 
متن بیانیه به این شرح است: "ما نمی‌توانیم کاری برای این موضوع انجام دهیم. اگر چه ما مشتاق هستیم که تعداد بیش‌تر از لباس‌ها فروخته شود. این مشکل مربوط به آدیداس است و مشکلاتی در کشور وجود دارد که آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از جمله موانع واردات و کمبود نیروی انسانی و هم‌چنین درخواست بالای مردم."
گزارش شده است که آدیداس اکنون سخت در حال کار است تا مطمئن شود تا آنجا که ممکن است پیراهن‌های آرژانتین با نام این اسطوره در اختیار هواداران قرار گیرد. 
کد مطلب: 184434
برچسب ها: لیونل مسی آدیداس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *