۰
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

یاد هاشمی نسب دوباره زنده شد

مهاجم سابق پرسپولیس میگوید کسی تصور نمی کرد گولسیانی در دربی اینچنین بدرخشد.
یاد هاشمی نسب دوباره زنده شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بهنام طاهرزاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به دربی سرخابی‌ها و شرایط پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: با توجه به مشکلی که برای گل محمدی و تیمش در آستانه دربی رخ داد، این تیم نتیجه خوبی را کسب کرد و این موضوع که توانست صدر جدول را حفظ کند، اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب می شد.
وی در ادامه در خصوص رفتار لوکادیا و سفر عجیب او تاکید کرد: از بازیکن حرفه ای مانند لوکادیا واقعا بعید بود در شرایط این چنینی پرسپولیس را تنها بگذارد. درست است او بازیکن حرفه ای است اما این رفتار او در قبال پرسپولیس و هوادارانش اصلا حرفه ای نبود و باید با او برخورد شود.
پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت فنی دربی ۹۹ گفت: با وجود مشکلاتی که سد راه پرسپولیس بود اما یحیی به خوبی توانست تیمش را جمع و جور کند و این موضوع هنر گل محمدی را می رساند. گل زودهنگام برای پرسپولیس، کفه ترازو را به سود این تیم سنگین کرد اما متاسفانه برای دقایقی فاز تدافعی تیم تمرکزش را از دست داد و با ناهماهنگی هایی دو بار دروازه پرسپولیس باز شد اما بچه ها توانستند این گل را جبران کرده و با گل دیرهنگامی که به ثمر رساندند به کمترین حق خود از این دیدار رسیدند. با توجه به اینکه این تساوی باعث شد پرسپولیس جایگاهش در صدرجدول را همچنان حفظ کند، باید بگویم این تساوی برای پرسپولیس برد محسوب می شد.
طاهرزاده در خصوص دبل غیرقابل پیش‌بینی گئورگی گولسیانی گفت: قبل از بازی کسی فکرش را نمی کرد مدافع پرسپولیس گلزن این دیدار لقب بگیرد اما او با استفاده از هوش بالای خود و همین طور قامت بلند و قدرت سرزنی اش توانست روی دو ضربه ایستگاهی دو گل مهم را به ثمر برساند که این موضوع نشانگر این است یحیی به خوبی می تواند از توانایی های تمام مهره هایش در پرسپولیس بهره لازم را بگیرد و واقعا یکی از باهوش ترین مربیان حال حاضر ایران است.
مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس افزود: سال های قبل مدافعی مانند مهدی هاشمی نسب هم با قدرت خوب سرزنی و جایگیری های مناسب در دربی ها هم برای پرسپولیس گلزنی کرد هم برای استقلال که در دربی اخیر گلزنی گولسیانی به نوعی خاطره گلزنی های هاشمی نسب را برای خیلی ها زنده کرد.
وی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس با حفظ صدرنشینی اتفاق مهمی را رقم زده و حالا می تواند با شرایط بهتر و اعتماد به نفس بالاتری برای قهرمانی در لیگ بجنگد. تیم گل محمدی این توان را دارد که در این فصل برای فتح سه گانه بجنگد و بتواند افتخارات دیگری را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم زده و تاریخ‌سازی کند.
منبع:خبرورزشی
کد مطلب: 184860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *